Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Αυτά είναι τα 10 πιο υποτιμημένα βρετανικά κλασσικά αυτοκίνητα (Εικόνες)

Το ενδιαφέρον για κλασσικά αυτοκίνητα έχει αυξηθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Αν και οι περισσότερες τσέπες δεν αντέχουν αυτά τα - πλέον - πανάκριβα οχήματα, υπάρχουν αρκετές διαθέσιμες επιλογές στην παγκόσμια αγορά. Πολλά από αυτά έχουν διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, για αυτό και έχουν πολύ μεγαλύτερη αξία από σύγχρονα οχήματα. Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει παράξει κάποια από τα καλύτερα κλασσικότερα αυτοκίνητα, πολλά όμως από αυτά θεωρούνται υποτιμημένα στο χώρο του αμαξιού. Για να δούμε τα δέκα κορυφαία, τα οποία και είναι σήμερα διαθέσιμα προς αγορά. 

Jaguar XJ-S V12

Δεν υπάρχει λόγος διαφωνίας, το XJ-S φαίνεται ακόμη καλύτερο από ότι φαίνονταν όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά. Λόγω του πανίσχυρου V12 5,2 λίτρων κινητήρα του και των 295 ίππων του, το επιβλητικό Jaguar μπορεί να επιταχύνει από 0 σε 100 μέσα σε 7,6 δευτερόλεπτα. Το μόνο που κρατούσε πίσω το αυτοκίνητο ήταν το βάρος του. 

MG ZS 180

Όταν παρουσιάστηκε, το MG ZS θεωρούνταν ένα αρκετά περίεργο όχημα. Όλοι του οι ανταγωνιστές διέθεταν turbocharged κινητήρες, ενώ αυτό ερχόταν με ένα V6. Το χαρακτηριστικό αυτό είχε ως αποτέλεσμα το αμάξι να χάσει αρκετούς αγοραστές, ωστόσο θεωρείται πως γενικά το έκανε ένα πολύ καλύτερο όχημα. Αν και ο 2,5 λίτρων κινητήρας του παράγει μόνο 177 άλογα, το ZS 180 μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 7 δευτερόλεπτα.

Rover 220 Tomcat

Το πανέμορφο 220 Tomcat αποτελεί μέχρι και σήμερα ένα από τα ισχυρότερα Rover μοντέλα που έχουν παραχθεί. Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε με σπορ εσωτερικό, χαρακτηριστικό που ταιριάζει στον κινητήρα 197 αλόγων του και την τρομερή του απόδοση. Το ταχύτατο Rover φτάνει τα 100 μέσα σε 6,1 δευτερόλεπτα. 

Αυτά είναι τα 10 σπουδαιότερα αμερικανικά αμάξια της τελευταίας δεκαετίας (Εικόνες)

Jensen-Healey

Το διθέσιο κάμπριο κινείται χάρις σε έναν δίλιτρο Lotus κινητήρα, ο οποίος παράγει 145 ίππους. Με αυτήν την μηχανή το όχημα κάνει το 0-100 μέσα σε 8,1 δευτερόλεπτα. Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε αρκετά ευέλικτο, ενώ ήταν και πολύ εύκολο στην συντήρηση. 

Triumph Dolomite Sprint

Ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που έρχονταν με κινητήρα πολλαπλών βαλβίδων, το Dolomite Sprint ήταν ένα αριστούργημα υψηλής απόδοσης. Με το δίλιτρο κινητήρα 16 βαλβίδων του, το αυτοκίνητο παράγει 127 ίππους και 166 Nm ροπής. Το αποτέλεσμα; Κάνει το 0-100 μέσα σε 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική 193 χλμ/ώρα. 

TVR Tasminac

Συγκεντρώνοντας εξαρτήματα από διάφορες κατασκευαστικές, η TVR παρήγαγε το Tasminac. Με έναν Ford V6 κινητήρα 2,8 λίτρων και 160 αλόγων, το αμάξι μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 7,8 δευτερόλεπτα. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός πως το συγκεκριμένο μοντέλο υπήρξε το τελευταίο της βρετανικής εταιρείας που εξάχθηκε στις ΗΠΑ.

Ford Scorpio Cosworth

Μία από τις λιγότερο γνωστές δημιουργίες Cosworth, το Ford Scorpio είναι ένα ιδιαίτερο όχημα. Κρύβοντας έναν 2,9 λίτρων V6 κινητήρα κάτω από το καπό του, το Ford αυτοκίνητο παράγει 204 άλογα. Η επιτάχυνση του δεν απογοήτευε, αφού μπορεί να κάνει το 0-100 μέσα σε 8,2 δευτερόλεπτα. Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται για την πολυτέλεια, την άνεση και την σταθερότητά του. 

Γιατί η Ford χρειάστηκε 37 χρόνια για να κατασκευάσει το Ford GT (Εικόνες)

Vauxhall Calibra Turbo 4x4

Με οδήγηση τεσσάρων τροχών και ένα μεγάλο τούρμπο, το κουπέ της βρετανικής εταιρείας συνδύαζε απόδοση και ασφαλή χειρισμό. Με τους 201 ίππους του, το Calibra Turbo επιταχύνει από 0 σε 100 μέσα σε 6,2 δευτερόλεπτα. Καθόλου άσχημα!

Hillman Imp

Το Imp σχεδιάστηκε από την Hillman ως το τέλειο οικογενειακό αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο, το οποίο ανταγωνίζονταν το Austin Mini, δεν κατάφερε ποτέ να πετύχει εμπορικά και "ηττήθηκε κατά κράτος" από τον αντίπαλό του.

Reliant Scimitar GTE

Παρόλο που είναι σχεδιασμένο ως ένα 2+2 κουπέ, το Scimitar FTE μοιάζει περισσότερο με ένα δίπορτο wagon. Χάρις στον V6 κινητήρα των 3 λίτρων, το αυτοκίνητο παράγει 135 ίππους και φτάνει τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 7,8 δευτερόλεπτα. Λόγω της εντυπωσιακής πρακτικότητας του, τις περισσότερες φορές το συγκεκριμένο μοντέλο της Reliant επιλέγεται από αγοραστές για να φιλοξενήσει ισχυρότερους κινητήρες.

Tags
Back to top button