Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Άπιαστοι οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος στο 3ο Rally Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς»

Με επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας πραγματοποιήθηκε χθες το 3ο Rally Σπριντ ΑΣΜΑ-«Γιώργος Μοσχούς». Ο αγώνας αποτέλεσε το δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος και παράλληλα τον τρίτο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Η θερμοκρασία που ήταν σε υψηλά επίπεδα για την εποχή, έκανε δύσκολο το έργο των 37 πληρωμάτων που εκκίνησαν.

Παρ’ όλα αυτά, τόσο οι αγωνιζόμενοι, όσο και οι θεατές απήλαυσαν το αγώνα, παίρνοντας μια μικρή γεύση από το Rally Ακρόπολις, καθώς η συγκεκριμένη ειδική συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του εθνικού μας αγώνα φέτος. Ο αγώνας ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του Γιώργου Μοσχού, πολυπρωταθλητή Ελλάδος.

Στον αγωνιστικό τομέα, οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους. Με το Mitsubishi Lancer Evo IX πέτυχαν την καλύτερη επίδοση και στα τρία σκέλη του αγώνα, κάνοντας το δύο στα δύο στο φετινό θεσμό του Κυπέλλου Χώματος. Βέβαια, στα μέσα του αγώνα, είχαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι όμως που δεν στάθηκε ικανό να τους στερήσει τη νίκη. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον οδηγό να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με τη χωμάτινη επιφάνεια.

Το πλήρωμα αντιμετώπισε και αυτό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο δεύτερο σκέλος, ωστόσο το έλυσε στη συνέχεια, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Με αντεπίθεση στο τρίτο πέρασμα όπου χρησιμοποίησαν διαφορετική γόμα ελαστικών, οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ανέβηκαν στην τρίτη θέση, ξεπερνώντας το εμπόδιο των Γιάννη Μποζιονέλου-Βαγγέλη Παναρίτη (Mitsubishi Lancer Evo VI) που τερμάτισαν τέταρτοι.

Οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος στην F2, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα στα μέσα του αγώνα, το οποίο ξεπέρασαν, αλλά προτίμησαν να μην πιέσουν στο τέλος, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του θεσμού. Πέμπτοι βρέθηκαν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής (Mitsubishi Lancer Evo VIII), με τον λάτρη της χωμάτινης επιφάνειας να τερματίζει εμπρός από τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γιώργο Κότσαλη (Mitsubishi Lancer Evo IX).

Επιβεβαιώθηκαν τα προγνωστικά στην F2, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Renault Clio R3) να φτάνουν στη νίκη πιο δύσκολα απ’ ότι δείχνει το τελικό αποτέλεσμα. Οι Κυπελλούχοι Χώματος του 2014 εγκλωβίστηκαν στη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού στο πρώτο σκέλος χάνοντας αρκετό χρόνο. Πίεσαν όμως στη συνέχεια,  απέκτησαν περισσότερη εμπειρία στο μπάκετ του γαλλικού «όπλου» και ολοκλήρωσαν πρώτοι στα δικίνητα και έβδομοι γενικής. Όγδοοι τερμάτισαν οι Πέτρος Μαγγερίδης-Άρης Τσάτσαρης (Subaru Impreza STi) που κινήθηκαν θεαματικά στις Καρούτες.

Στην πρώτη του εμφάνιση σε χωμάτινο τερέν, ο Διαμαντής Τζαμπάζης με τον Γιώργο Πολυζώη δίπλα του ολοκλήρωσε στην ένατη θέση, με τον οδηγό να δηλώνει ενθουσιασμένος από τη συγκεκριμένη επιφάνεια.  Δοκίμασαν διαφορετικά set up για τον εθνικό μας αγώνα οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) που τερμάτισαν δεύτεροι στην F2, ανεβάζοντας την απόδοσή τους σκέλος με σκέλος. Το βάθρο στα δικίνητα συμπλήρωσαν οι Νίκος Ντάβαρης-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS).

Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS2000 MKI) με εκπληκτική εμφάνιση στα χώματα της Φωκίδας ήταν οι πιο γρήγοροι πετυχαίνοντας την πρώτη τους νίκη στην κατηγορία. Παρέμειναν πρωτοπόροι στο πρωτάθλημα οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης που τερμάτισαν δεύτεροι στην πρώτη τους επαφή με το Ford Escort BDA. Ο βετεράνος Μιχάλης Λυκάκης ολοκλήρωσε τρίτος με τον Γιάννη Τζόγια στο δεξί μπάκετ του Ford Escort RS 2000 MKI.

Η οργάνωση θέσπισε το Κύπελλο «Γιώργος Μοσχούς» για το πλήρωμα που θα πετύχαινε τον απόλυτο χρόνο ημέρας, τα οποία απονεμήθηκαν στους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο.

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

Θ. Χαλκιάς: «Είχαμε πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ευτυχώς τέλος καλό, όλα καλά. Ήταν μια καλή προπόνηση ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολις».

Χ. Καρέλλης: «Σκοπός ήταν να τερματίσω, ώστε να συλλέξω πολύτιμη εμπειρία στη χωμάτινη επιφάνεια με το Mitsubishi. Σίγουρα οι χρόνοι μπορούσαν να βελτιωθούν κι άλλο, αλλά δεν ρισκάραμε. Είμαστε ικανοποιημένοι.»

Ν. Χαλιβελάκης: «Αλλάξαμε πρόγραμμα στα διαφορικά στο τρίτο σκέλος και χρησιμοποιήσαμε διαφορετική γόμα ελαστικών. Έπρεπε από το πρωί να πιέσουμε περισσότερο. Ήρθε ένα καλό αποτέλεσμα και είμαστε ευχαριστημένοι.» 

Ι. Ακράτος: «Με εξαίρεση το πρώτο σκέλος όπου πετύχαμε προπορευόμενο αγωνιστικό, κινηθήκαμε σε καλό ρυθμό. Το αυτοκίνητο απαιτεί περαιτέρω εξοικείωση. Θεωρώ πως ήταν μια καλή πρόβα τζενεράλε για το Ακρόπολις.»

Γ. Παραδείσης: «Είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας. Είναι η πρώτη μας νίκη στο πρωτάθλημα σε μια ωραία ειδική διαδρομή»

Πηγή: Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.)

Tags
Back to top button