Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Αναβάτρια μηχανής έπεσε με 552 χιλιόμετρα και επέζησε για να το διηγηθεί

Αν έχεις τύχη διάβαινε και ριζικό περπάτει. Η Αμερικανίδα Βάλερι Τόμσον από την Αριζόνα έπεσε οδηγώντας τη «μοτοσυκλέτα» της με 552 χιλιόμετρα ανά ώρα και έζησε για να ξαναοδηγήσει.

Η Τόμσον είναι η κάτοχος του ρεκόρ ταχύτητας για γυναίκες οδηγούς μοτοσυκλετών. Το ατύχημά της συνέβη στην Αλμυρή Λίμνη Γκάιρντνερ την περασμένη Δευτέρα -όπου διεξάγονται αγώνες παρόμοιοι με εκείνους της φημισμένης Αλμυρής Λίμνη Σολτ Λέικ, στην Γιούτα των ΗΠΑ.

Το ατύχημα συνέβη ενώ η Τόμσον προσπαθούσε να ξεπεράσει τα 605 χαω ώστε να κάνει νέο ρεκόρ. Το δίτροχο όχημά της, γνωστό ως «BUB 7», έχασε από άγνωστη αιτία την ευστάθειά του, απογειώθηκε στον αέρα για κάποιες δεκάδες μέτρα και τέλος σύρθηκε πεσμένο στο πλάι επί ενάμιση χιλιόμετρο πριν η κόκκινη βολίδα ακινητοποιηθεί χάρις στο αλεξίπτωτο που άνοιξε έγκαιρα.

Το πρώτο που έκανε η Τόμσον όταν βεβαιώθηκε πως ζει, ήταν να ευχαριστήσει τους ανθρώπους της Ομάδας Ασφαλείας που έσπευσαν αμέσως να τη βοηθήσουν.

Αλλά βέβαια το ότι βγήκε σχεδόν αλώβητη από την περιπέτειά της οφείλεται κατά κύριο λόγο στην εξαιρετική δουλειά -ως προς τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του BUB 7- που είχαν κάνει οι Ντένις Μάνινγκ, Τζον Γιανς και η ομάδα των τεχνικών που κατασκεύασε το κέλυφος από ανθρακονήματα.

Η πτώση δεν ήταν στο πρόγραμμα της ομάδας, όμως τελικά η «εκστρατεία» από την Αριζόνα στην Αυστραλία δεν πήγε στράφι. Κατά τη διάρκεια των World Speed Trials η 50χρονη Τόμσον κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ γυναικών που η ίδια κατείχε (489χαω) σταματώντας τα ραντάρ στα 527,75 χαω.

Η BUB7 κινείται από έναν μοτοσυκλετιστικό κινητήρα V4 με 3.000 κυβικά και τροφοδοσία τούρμπο που αποδίδει 500 ίππους. Ο κινητήρας αποτελεί έργο του Μάνινγκ.

«Θα μάς πάρει λίγο χρόνο μέχρι να προσδιορίσουμε το γιατί, όμως ξέρουμε ήδη το πότε και το πώς», δήλωσε ο Μάνινγκ. «Το σημαντικότερο είναι πως βγήκε ζωντανή. Όταν σχεδιάζεις μια μηχανή σαν κι αυτή, συχνά λειτουργείς υπό την επήρεια του ενθουσιασμού για την προοπτική του ρεκόρ. Υπάρχουν θεωρητικά μοντέλα που προβλέπουν το πόση ιπποδύναμη, πόση μετωπική επιφάνεια, ή ποιος συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης απαιτούνται. Τα λαμβάνεις υπόψη στον σχεδιασμό σου και κάνεις τις ανάλογες επιλογές –πάντα όμως για να κάνεις το ρεκόρ σου».

«Η σκοτεινή πλευρά των πραγμάτων, όπως την αποκαλώ εγώ, είναι πως κανείς δεν γνωρίζει τι ακριβώς θα συμβεί στην περίπτωση μιας καταστροφής, ενός ατυχήματος» πρόσθεσε. «Τα ατυχήματα είναι τυχαία γεγονότα. Ο άνθρωπος μπορεί να σκοτωθεί και με μικρή ταχύτητα, αλλά και με μεγάλη. Όλα αυτά θα είναι πολύ επικίνδυνα. Σαν κατασκευαστής της BUB 7 είμαι πολύ περήφανος γιατί η μοτοσυκλέτα συμπεριφέρθηκε ακριβώς όπως την είχα σχεδιάσει. Προσωπικά πίνω νερό στο όνομα του μονοκόκ από ανθρακονήματα. Βαθιά μέσα μου πίστευα πως όλα θα πήγαιναν καλά. Πριν την εκκίνηση όλα ήταν θεωρίες. Όμως σαν φτάσαμε στη πεσμένη μοτοσυκλέτα, κατάλαβα αμέσως πως είχαμε προβλέψει σωστά. Το πρώτο και σημαντικότερο είναι πως (εννοεί την Τόμσον) βγήκε ολόκληρη. Το δεύτερο είναι πως η μοτοσυκλέτα δεν διαλύθηκε. Είναι σαν να μας λέει: εντάξει, τις άρπαξα χοντρά, αλλά τη σκαπούλαρα».

Tags
Back to top button