Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ανάκληση μαμούθ: Η Tesla στέλνει στο συνεργείο πάνω από 2 εκατ. αυτοκίνητα

Η ενέργεια αυτή έρχεται μετά από παρατεταμένη έρευνα της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), η οποία αποκάλυψε ελλείψεις στην ικανότητα του Autopilot να αποτρέπει την κακή χρήση.

Η έρευνα της NHTSA επέκρινε τον σχεδιασμό του συστήματος Autopilot της Tesla, κρίνοντας ότι δεν επαρκεί για την αποτελεσματική εμπλοκή των οδηγών και τον έλεγχο της χρήσης, οδηγώντας έτσι προβλέψιμα σε πιθανή κακή χρήση.

Ο οργανισμός τόνισε τη σημασία της υπεύθυνης ανάπτυξης της αυτοματοποιημένης τεχνολογίας για την ενίσχυση της ασφάλειας.

Αυτή η ανάκληση σηματοδοτεί τη δεύτερη φέτος που αφορά τα συστήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης της Tesla, τα οποία έχουν αντιμετωπίσει αυξανόμενο έλεγχο μετά από πολλά ατυχήματα, ορισμένα από τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα θανάτους.

Σουηδία: Έξω φρενών ο Μασκ από το μποϊκοτάζ των ταχυδρομικών υπαλλήλων στην Tesla

Παρά τους ισχυρισμούς του Μασκ σχετικά με την επικείμενη πλήρη αυτονομία, τόσο το Autopilot όσο και οι λειτουργίες της Tesla Full Self-Driving beta επιβάλλουν στους οδηγούς να παραμένουν πλήρως προσεκτικοί με τα χέρια στο τιμόνι.

Το Autopilot, ένα βασικό χαρακτηριστικό στα νέα οχήματα της Tesla, χρησιμοποιεί κάμερες για την προσαρμογή των ταχυτήτων στην κυκλοφορία και την υποβοήθηση της οδήγησης εντός των σαφώς οριοθετημένων λωρίδων.

Επιπλέον, η σουίτα Full Self-Driving της Tesla, που παρουσιάστηκε το 2016, ανακλήθηκε στο παρελθόν λόγω ανησυχιών που εκφράστηκαν από την NHTSA σχετικά με οχήματα που χρησιμοποιούσαν το σύστημα με μη συμβατούς και απρόβλεπτους τρόπους.

Η ενασχόληση της NHTSA με το Autopilot χρονολογείται από ένα θανατηφόρο ατύχημα το 2016, και στη συνέχεια ξεκινώντας με δύο ελέγχους ελαττωμάτων το 2021 και το 2022 μετά από ατυχήματα της Tesla με οχήματα έκτακτης ανάγκης και περιστατικά απότομου φρεναρίσματος σε αυτοκινητόδρομο.

Αυτός ο συνεχιζόμενος έλεγχος περιλαμβάνει πάνω από 50 ειδικές έρευνες ατυχημάτων που συνδέονται με τα οχήματα Tesla και τον Autopilot, σηματοδοτώντας έναν αυξημένο ρυθμό ερευνών υπό την εποπτεία της προεδρίας Μπάιντεν.

Καθώς εξελίσσεται η ανάκληση, η NHTSA θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις προσπάθειες της Tesla να αντιμετωπίσει αυτές τις ανησυχίες για την ασφάλεια, κάτι που θα οδηγήσει σε μια πιο σίγουρη ανάπτυξη των συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης για το μέλλον.

Tags
Back to top button