Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

«Υπόγειο μουσείο» χαρακτηρίζει η Daily Mail το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Ενδιαφέρον έχει προκαλέσει στα διεθνή ΜΜΕ το μετρό της Θεσσαλονίκης.

«Ένα αυτοματοποιημένο σύστημα μετακίνησης που χαρακτηρίζεται ως "μοναδικό στον κόσμο" εγκαινιάστηκε το Σάββατο στη δεύτερη πόλη της Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη», γράφει η Daily Mail σε ρεπορτάζ της, με αφορμή τα εγκαίνιά του μετρό.

«Ένα υπόγειο Μουσείο»


Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο, «η γραμμή μήκους 9,6 χιλιομέτρων κόστισε τρία δισεκατομμύρια ευρώ και κατά τη διάρκεια της κατασκευής -που διήρκεσε σχεδόν 20 χρόνια- ανακαλύφθηκαν πάνω από 300.000 θησαυροί, πολλοί από τους οποίους εκτίθενται τώρα στους 13 σταθμούς του μετρό. Οι εργάτες ανακάλυψαν μια αγορά της βυζαντινής εποχής, ένα ρωμαϊκό νεκροταφείο και τα απομεινάρια του πιο πολυσύχναστου δρόμου της Θεσσαλονίκης τον 6ο αιώνα».

«Πρόκειται για έναν πολυσύχναστο δρόμο με πολλά καταστήματα, λένε οι αρχαιολόγοι».

Στη συνέχεια η Daily Mail περιγράφει όλα όσα έγιναν κατά την διάρκεια της επίσκεψης του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη μαζί με την πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου και και τον υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα στα εγκαίνια της λειτουργίας «ενός συστήματος που άργησε πολύ».

Επισήμανε δε τις δηλώσεις του Έλληνα πρωθυπουργού παραθέτοντας μερικές από αυτές σχετικά την πολύχρονη προσπάθεια να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο.

«Ευκαιρία για τη Θεσσαλονίκη να γίνει δεύτερη Ρώμη»


Το ρεπορτάζ συνεχίζει επισημαίνοντας ότι «σύμφωνα με τον ανάδοχο του έργου, οι κατασκευαστές έπρεπε να σκάψουν βαθύτερα από ό,τι αρχικά είχε προγραμματιστεί - έως και 31 μέτρα- για να διασφαλίσουν ότι οι σήραγγες θα διέρχονται κάτω από τα αρχαιολογικά ευρήματα.

''Είναι μια ευκαιρία για τη Θεσσαλονίκη να γίνει μια δεύτερη Ρώμη, όσον αφορά τις αρχαιότητες'', δήλωσε η Μελίνα Παϊσίδου, μία από τους αρχαιολόγους που ανακάλυψαν τα υπόγεια κειμήλια.

Οι αρμόδιοι δήλωσαν ότι η λειτουργία της γραμμής θα σημαίνει 57.000 λιγότερα αυτοκίνητα την ημέρα στην ασφυκτικά γεμάτη από κίνηση πόλη, ενώ αναμένεται ότι 254.000 επιβάτες θα χρησιμοποιούν το σύστημα καθημερινά».

Tags
Back to top button