Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Γυναίκα

Υπάλληλος ZARA αποκαλύπτει «hot» μυστικά του καταστήματος - Τι κάνουν με τα σκισμένα και λεκιασμένα ρούχα;

Τα Zara αδιαμφισβήτητα είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα brands ενδύματος στον κόσμο. 

Ξεκίνησαν από την Ισπανία και σίγουρα ο δημιουργός τους και ιδιοκτήτης τους, εκτός από άστρο είχε και δαιμόνιο επιχειρηματικό μυαλό. Τα Zara αποτελούν ένα επιτυχημένο παράδειγμα επιχείρησης «γρήγορης μόδας», το πιο επιτυχημένο, το οποίο έχει καταφέρει όχι μόνο να κυριαρχήσει στην αγορά αλλά και να γίνει… μόδα.
 
Στο Instagram υπάρχουν εκατοντάδες λογαριασμοί που ασχολούνται αποκλειστικά με τα Zara, με influencers και fashion bloggers να δημιουργούν looks μόνο με Zara δημιουργίες. Και αυτό, τη δεδομένη στιγμή, αποτυπώνει με έναν τρόπο την επιτυχία των Zara.

Αγαπημένο brand όλων, ακόμη και εκείνων που συνήθιζαν και συνηθίζουν να ξοδεύουν μεγάλα ποσά σε δημιουργίες μεγάλων Οίκων Μόδας, καθώς αρέσκονται σε συνδυασμούς που περιέχουν κομμάτια από ακριβά brands με Zara ρούχα, σχεδόν δεν υπάρχει γυναίκα -κατά κύριο λόγο- που να μην έχει έστω και ένα Zara ρούχο στη ντουλάπα της.

Παρακάτω παρουσιόζονται 7 μυστικά των Zara, που έχουν να κάνουν με τα ρούχα, τις συλλογές και το brand, όπως τα μοιράστηκε μια υπάλληλος του διάσημου fashion brand στο Popsugar.

1. Στα  Trafaluc των Zara, πρέπει να παίρνετε πάντα ένα νούμερο μεγαλύτερο από ό,τι φοράτε συνήθως. Έχουν όλα τα ρούχα μικρότερη φόρμα.
 
2. Εάν ένα προϊόν δεν «τραβάει» σε ένα κατάστημα, θα αποσυρθεί, θα μεταφερθεί σε μια αποθήκη  και θα μεταφερθεί σε άλλο κατάστημα Zara προς πώληση.

3. Οι πελάτες μπορούν στην πραγματικότητα να παραγγείλουν από την αποθήκη! Εάν δεν βρίσκετε ένα προϊόν Zara σε ένα κατάστημα αλλά υπάρχει online, ζητήστε το από έναν υπάλληλο να το αναζητήσει στην αποθήκη. Η παραγγελία αποστέλλεται  στην κεντρική αποθήκη και μπορείτε να το παραλάβετε τις επόμενες ημέρες.

4. Υπάρχει λόγος που οι τσάντες μερικές φορές βρίσκονται στο πάτωμα (δίπλα στα παπούτσια). Και αυτό γιατί έτσι τις βλέπουν οι μικρότερες ηλικιακά πελάτισσες και οι πιο κοντές. Και τις φθάνουν και ευκολότερα από ό,τι αν βρίσκονταν στα ψηλότερα ράφια.

5. Παρά το γεγονός ότι η Zara δεν κάνουν έκπτωση στα λεκιασμένα ή ξηλωμένα και σκισμένα ρούχα, το κατάστημα θα το σημειώσει στην απόδειξή σας και θα επιτρέψει την επιστροφή αυτού του προϊόντος χωρίς περαιτέρω… ερωτήσεις.

6. Τα τυχόν λεκιασμένα ή ξηλωμένα ρούχα οι υπάλληλοι τα ξεχωρίζουν, τα βάζουν στην άκρη και ειδοποιούν να έρθουν να τα παραλάβουν έτσι ώστε να τα πλύνουν ή να τα ράψουν.

7. Τα Zara έχει μια ομάδα από στιλίστες που ονομάζονται visuals. Τα πρωινά, η ομάδα αυτή αναδιατάσσει τα προϊόντα που βρίσκονται στο έδαφος. Αν νομίζουν ότι ένα συγκεκριμένο σακάκι, πουκάμισο και ζευγάρι παπούτσια ταιριάζουν, θα τα σετάρουν μαζί, κάνοντας έτσι και μια πρόταση στον καταναλωτή.

Tags
Back to top button