Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Χαμόγελα και χειροκροτήματα για τα ιστορικά Opel στο ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων

Ήταν πολύ σημαντικό γεγονός  για τη Opel το 23ο Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων που ξεκίνησε από το Hessen στην Thuringia. Μάλιστα στον αγώνα αυτό  συμμετείχε και ο αντιπρόεδρος  Πωλήσεων & Aftersales Peter Küspert και ο άσος των αγώνων Jockel Winkelhock.

Η Opel παρέταξε δέκα από τα μεγάλα, ευρύχωρα μοντέλα της στις δύο ειδικές διαδρομές του 23ου Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων Hessen-Thüringen. Τα ιστορικά αυτοκίνητα απέδειξαν -στα 350 χιλιόμετρα της διαδρομής από το Marburg προς το Dillenburg, το Bad Wildungen και επιστροφή στο Marburg-  ότι στο πέρασμα του χρόνου δεν έχασαν την  αξιοπιστία τους.

Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel, Peter Küspert, οδήγησε το παλαιότερο αυτοκίνητο από τη συλλογή της Opel Classic – ένα πανέμορφο Opel Super 6 Gläser cabrio του 1937. Το εξακύλινδρο μοντέλο που κατασκεύαζε η Gläser Manufaktur στη Δρέσδη είναι ένα cabrio σε στυλ roadster με δύο έξτρα θέσεις ανάγκης στην επικλινή ουρά. Μαζί του συμμετείχαν ένα Rekord A και ένα Rekord C “Deutsch” του 1967, δύο μεγαλύτερα cabrio, πρόγονοι του σημερινού Cascada του τετράθυρου, ελκυστικού μοντέλου της Opel για open-air οδηγική απόλαυση.

«Κάθε αγώνας κλασικών αυτοκινήτων είναι η απόδειξη του πόσο βαθιά ριζωμένη στις καρδιές των ανθρώπων είναι η Opel. Είμαστε ευτυχείς με το πάθος που υπάρχει για τα αυτοκίνητά μας και τη στενή επαφή μας με τους λάτρεις των αυτοκινήτων», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel Peter Küspert μετά τον τερματισμό του ράλι Hessen-Thüringen.

Ο Jockel Winkelhock, πρεσβευτής μάρκας Opel και ζωντανός θρύλος για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έγινε δεκτός με ενθουσιώδη χειροκροτήματα στο τιμόνι του Rekord C station wagon του 1970, το οποίο του έδωσε το απαραίτητο κίνητρο για να κατακτήσει την πρώτη θέση στην κλάση του.

Τη χρηστικότητα των παλαιών station wagon της Opel σε διάφορες εφαρμογές επέδειξε η “ομάδα διάσωσης” που απαρτιζόταν από το πυροσβεστικό Rekord E, το ασθενοφόρο Commodore C και το όχημα οδικής βοήθειας της ADAC, Kadett D, τα οποία επίσης συμμετείχαν στο ράλι κλασικών αυτοκινήτων. Τα ιστορικά station wagon της Opel συνόδευε το ολοκαίνουργο Insignia Sports Tourer, το οποίο περιλαμβάνει πολυάριθμες premium τεχνολογίες και θα βρίσκεται στο δίκτυο Διανομέων της Opel στη Γερμανία από τις 24 Ιουνίου.

Επισκόπηση ιστορικών αυτοκινήτων Opel στο 23ο Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων:

Αρ. συμμετοχής 1, Opel Diplomat B V8 μακρύ, 5.354 κ.εκ., 230 hp, μοντέλο 1976

Αρ. συμμετοχής 21, Opel Kadett D station wagon, 1.296 κ.εκ., 60 hp, μοντέλο 1981

Αρ. συμμετοχής 22, Opel Super 6 Gläser cabrio, 2.473 κ.εκ., 55 hp, μοντέλο 1937

Αρ. συμμετοχής 23, Opel Commodore C ασθενοφόρο, 2.490 κ.εκ., 130 hp, μοντέλο 1981

Αρ. συμμετοχής 36, Opel Rekord C Deutsch cabrio, 1.698 κ.εκ., 75 hp, μοντέλο 1967

Αρ. συμμετοχής 37, Opel Rekord A cabrio, 1.680 κ.εκ., 60 hp, μοντέλο 1964

Αρ. συμμετοχής 41, Opel Rekord E πυροσβεστικό, 1.956 κ.εκ., 100 hp, μοντέλο 1985

Αρ. συμμετοχής 43, Opel Rekord C, 1.897 κ.εκ., 90 hp, μοντέλο 1967

Αρ. συμμετοχής 55, Opel Rekord C station wagon, 1.698 κ.εκ., 66 hp, μοντέλο 1970

Αρ. συμμετοχής 56, Opel Rekord P2 όχημα διανομών, 1.488 κ.εκ., 50 hp, μοντέλο 1962

Tags
Back to top button