Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Volkswagen: Θα εφαρμόσει πρωτοποριακό σύστημα για το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ

Προκειμένου να διατηρείται το παρμπρίζ καθαρό όταν η θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή και η υγρασία πολύ υψηλή, η Volkswagen υλοποίησε κάτι έξυπνο.

Αντί για τις παραδοσιακές αντιστάσεις που μερικοί κατασκευαστές χρησιμοποιούν (π.χ. η Ford), σκέφτηκε να εκμεταλλευτεί το λεπτό φιλμ που συγκρατεί την ακτινοβολία του ηλίου και βρίσκεται μεταξύ της εσωτερικής και της εξωτερικής επιφάνειας των διπλών σύγχρονων παρμπρίζ.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά λεπτό φιλμ από οξείδιο του αργύρου, το οποίο χαρακτηρίζεται από πολύ μεγάλη ηλεκτρική αγωγιμότητα. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι εάν εφαρμοστεί ελαφριά τάση στις άκρες του, μπορεί να παράγει θερμότητα αρκετή ώστε να διατηρεί το παρμπρίζ καθαρό.

Η εταιρεία λέει ότι για να λειτουργεί δε χρειάζεται περισσότερα από 400-500 W ενέργειας. Οπότε, πλέον η ανάγκη για αντιστάσεις περιορίζεται μόνο για το ξεπάγωμα των σημείων κάτω από τους καθαριστήρες.

Ταυτόχρονα, το ίδιο υλικό λέγεται ότι αντανακλά έως και το 60% της ηλιακής ακτινοβολίας συντελώντας σημαντικά στον περιορισμό της θερμοκρασίας μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό σημαίνει έως και 15 βαθμούς Κελσίου χαμηλότερη θερμοκρασία όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο στον ήλιο το καλοκαίρι, άρα λιγότερη ανάγκη για κλιματιστικό και περισσότερη οικονομία.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία εφαρμόζεται ήδη ως έξτρα εξοπλισμός σε όλα τα Golf, το Tiguan, το Touran, το Sharan και τα Passat.

Πηγή:

Tags
Back to top button