Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Toyota και Mazda ετοιμάζουν νέο εργοστάσιο στις ΗΠΑ- Θα επενδύσουν 1,6 δισ. δολ.

Tο 5% της ανταγωνίστριάς της, επίσης ιαπωνικής Mazda,εξαγοράζει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, με την οποία θα οικοδομήσει από κοινού νέα μονάδα παραγωγής και συναρμολόγησης στις ΗΠΑ, όπως ανακοίνωσε εχτές.

Δεν έχει ακόμα αποφασισθεί το πού θα κατασκευαστεί η νέα μονάδα, η οποία υπολογίζεται πως θα κοστίσει 1,6 δισ. δολάρια. Το νέο εργοστάσιο πρόκειται να έχει παραγωγική δυνατότητα για 300.000 οχήματα τον χρόνο και να απασχολεί 4.000 υπαλλήλους, ενώ υπολογίζεται πως θα αρχίσει να λειτουργεί το 2021.

Το σχέδιο για ανέγερση νέας μονάδας αιφνιδίασε τους επενδυτές, καθώς ανακοινώνεται σε μια στιγμή που μειώνονται οι πωλήσεις αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Αποτελεί, ωστόσο, ευχάριστη είδηση για τον Αμερικανό πρόεδρο, που προεκλογικά υποσχέθηκε να δώσει ώθηση στην αμερικανική μεταποίηση και να επαναφέρει στις ΗΠΑ τις θέσεις εργασίας στον κλάδο.

Σε σχόλιό του στο Twitter, ο Ντόναλντ Τραμπ τόνισε ότι «πρόκειται για μεγάλη επένδυση στην αμερικανική μεταποίηση». Οπως επισημαίνει το σχετικό ρεπορτάζ των New York Times, η συμμαχία των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών αποτελεί μικρό αλλά σημαντικό βήμα προς τη συγκέντρωση του κλάδου στην Ιαπωνία, όπου ανταγωνίζονται περίπου 12 αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι μικρότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ιαπωνίας έχουν και στο παρελθόν αναζητήσει συμμαχίες με μεγαλύτερους παίκτες του κλάδου.

Η Mazda ανήκε στη Ford Motor και η Suzuki στην General Motors επί δεκαετίες. Το ίδιο δημοσίευμα των ΝΥΤ τονίζει ότι έχει φτάσει στα ύψη το κόστος της ανέγερσης μονάδων παραγωγής και της στροφής σε νέες τεχνολογίες. Γι’ αυτό και πολλές μικρές βιομηχανίες εκφράζουν φόβους πως δεν διαθέτουν τους απαιτούμενους πόρους για να μπορέσουν να ανταγωνιστούν.

Ακόμη και η Toyota, μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου με παραγωγή 10 εκατ. οχήματα ετησίως, έχει επικριθεί ότι έχει μείνει πίσω στους τομείς της έρευνας και της ανάπτυξης. Ως εκ τούτου, η συμμαχία ανάμεσα στους δύο εταίρους εντάσσεται, παράλληλα, στην προσπάθειά τους να ακολουθήσουν τους ανταγωνιστές τους, καθώς ο κλάδος έχει αποδυθεί σε έναν αγώνα δρόμου για την ταχύτερη ανάπτυξη της τεχνολογίας ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Αλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Daimler και η BMW, εργάζονται πάνω στις νέες τεχνολογίες, από τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα μέχρι τα αυτόματα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, οι οποίες απαιτούν, όμως, γενναίες επενδύσεις. Αντιμετωπίζουν, άλλωστε, τον ανταγωνισμό της Google και της Tesla.

 

Tags
Back to top button