Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Το βράδυ της Κυριακής το Γκραν Πρι στο Μόντρεαλ του Καναδά!

Αύριο το βράδυ θα δούμε πολύ καλό αγώνα στην F1. Τα μονοθέσια ταξίδεψαν από το  Μονακό στο Μόντρεαλ.  Το Καναδικό Grand Prix είναι πάντα εντυπωσιακό. Και φυσικά χρειάζεται καλή επιλογή γόμας για να κρατηθούν τα μονοθέσια σωστά στη πίστα  Ζιλ Βιλνέβ. Ο Καναδάς απαιτεί καλή πρόσφυση και σταθερότητα στο φρενάρισμα. Οι διαμήκεις δυνάμεις είναι πιο σημαντικές από τις πλευρικές. Αυτό επηρεάζει τα ελαστικά και ειδικά τα φρένα. Ο καιρός μπορεί να είναι από ζεστός έως βροχερός.

Ο  Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, στο πρώτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών. Είχε κάποια προβλήματα με την πρόσφυση αλλά τα ξεπέρασε. Όμως στο δεύτερο σκέλος ο Κίμι Ραϊκόνεν σημείωσε ταχύτερο  γύρο κάνοντας χρήση  -όπως και ο Χάμιλτον- της ultrasoft γόμας της Pirelli. Κατάφερε να κάνει καλύτερο χρόνο από τον Βρετανό με διαφορά μόλις 0,215 του δευτερολέπτου.

Αυτή την ώρα γίνονται οι κατατακτήριες δομικές. Πολύ κοντά στη διεκδίκηση της πρώτης θέσης είναι οι Μαξ Φερστάπεν και Φελίπε Μάσα. Ο Φερστάπεν  στα δοκιμαστικά αντιμετώπισε προβλήματα με το κιβώτιο της RB13.

Όπως στο Μονακό έτσι και στο Μόντρεαλ θα χρησιμοποιηθούν οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας P Zero Formula 1: Μαλακή (soft), πολύ μαλακή (supersoft) και πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft). Όμως αυτή η ημιμόνιμη διαδρομή είναι πολύ ταχύτερη με τις τελικές ταχύτητες να ξεπερνούν τα 300χ/ω. Επίσης θέτει μεγαλύτερη πρόκληση από το Μονακό τόσο στα μονοθέσια όσο και στα ελαστικά.

Με γλιστερή επιφάνεια οδοστρώματος, ευμετάβλητο καιρό και σχετικά υψηλή πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας χάρη κυρίως στο διάσημο «τοίχο των πρωταθλητών» έχουμε δει στο παρελθόν ευρεία ποικιλία αγωνιστικών στρατηγικών. Όμως φέτος έχουμε μια εντελώς νέα γκάμα ελαστικών με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά.

 

Tags
Back to top button