Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Το παραδοξότερο γεγονός των ψυχικών ερευνών το 1909.....

Ο Δόκτωρ James Hyslop ήταν ένας αξιοσέβαστος και περιλάλητος Αμερικανός ψυχολόγος, ερευνητής ψυχικών φαινομένων και έγκριτος Καθηγητής Δεοντολογίας και Λογικής στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Υπήρξε ένας από τους πρώτους επιστήμονες που συνέδεσε την Ψυχολογία με τα ψυχικά φαινόμενα. Επίσης, διατέλεσε Πρόεδρος της Αμερικανικής Εταιρείας Ψυχικών Ερευνών.
James Hyslop (18/08/1854 - 17/06/1920)
James Hyslop (18/08/1854 – 17/06/1920)
Το 1909, ο Δόκτωρ Hyslop δημοσίευσε μια περίπτωση, την οποία αποκαλούσε ο ίδιος ως “το παραδοξότερο γεγονός των ψυχικών ερευνών”. Έτσι, λοιπόν, το πνεύμα ενός νεκρού καλλιτέχνη, του Αμερικανού ζωγράφου Robert Swain Gifford, διάσημου για τα παραστατικά τοπία του, κατοικούσε στο σώμα ενός άλλου άντρα, του 39χρονου σιδηρουργού Frederic L. Thompson, ο οποίος, όλως ξαφνικά, καταλήφθηκε από μια μανιώδη ανάγκη για τέχνη, από μια ακαταμάχητη έλξη για ζωγραφική. Μολονότι δεν είχε πιάσει ποτέ πινέλο στη ζωή του, αίφνης άρχισε να παράγει θαυμάσια τοπία, τα οποία του παρουσιάζονταν ως οράματα. Έπειτα, πίστεψε ότι ήταν ο Gifford εκείνος που τον καθοδηγούσε πνευματικά, τον οποίο, μάλιστα, τον είχε συναντήσει μόνο μια φορά στη ζωή του και του οποίου τον θάνατο αγνοούσε. Ο Frederic L. Thompson, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, αισθανόταν μπερδεμένος ψυχολογικά, δίχως να γνωρίζει το γιατί και έτσι, έλαβε την απόφαση να συμβουλευτεί τον Δόκτορα Hyslop. Ο Καθηγητής είχε στη διάθεσή του πίνακες φιλοτεχνημένους από τον σιδηρουργό, οι οποίοι αποτύπωναν με καταπληκτική πιστότητα τοποθεσίες, τις οποίες ο Thompson δεν είχε ποτέ επισκεφτεί δια ζώσης. Ο Δόκτωρ James Hyslop πήγε ο ίδιος και εξεπλάγη όταν διαπίστωσε πως οι πίνακες του σιδηρουργού απεικόνιζαν με μοναδική ακρίβεια τα διάφορα τοπία.
Robert Swain Gifford (23/12/1840 - 15/01/1905)
Robert Swain Gifford (23/12/1840 – 15/01/1905)
Μάλιστα, μια μέρα ο Frederic L. Thompson επισκέφτηκε την οικία του διάσημου Αμερικανού ζωγράφου Robert Swain Gifford. Η σύζυγος του καλλιτέχνη τού έδειξε έναν πίνακα, που είχε μείνει ημιτελής και είχε τοποθετηθεί στην αποθήκη μετά τον θάνατό του. Ο Thompson συγκλονίστηκε μόλις τον αντίκρισε. Ήταν πανομοιότυπος με έναν δικό του πίνακα, που τον είχε φτιάξει μετά από ένα όραμα που είχε, έξι μήνες μετά τον θάνατο του Gifford. Ο Δόκτωρ James Hyslop είχε τον πίνακα αυτόν στην κατοχή του και διευκρίνιζε πως δεν υπήρχε καμιά απολύτως πιθανότητα να γνώριζε ο σιδηρουργός την ύπαρξη του ημιτελούς πίνακα του ζωγράφου. Ο Καθηγητής προέβη και σε άλλες έρευνες, οι οποίες απέδειξαν ότι υπήρχαν και άλλοι τρεις πίνακες του ζωγράφου Gifford, ο ένας αναπαριστούσε ένα δάσος, ο άλλος μια παραλία και ο τρίτος έναν άνθρωπο να κρατά άροτρο, τους οποίους ο Thompson είχε ολοκληρώσει μετά από οράματα. Το πνεύμα του ζωγράφου Gifford είχε καταλάβει το σώμα του απλοϊκού σιδηρουργού και φρόντισε να τον προικίσει με το καλλιτεχνικό του ταλέντο. Οι πνευματιστές διακήρυτταν εντόνως το παράδοξο γεγονός, ενώ πολλοί Αμερικανοί άκουγαν την περίπτωση αυτή με μεγάλη επιφύλαξη. Η είδηση δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ”, στις 24/06/1909…
Το άρθρο, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ", στις 24/06/1909
Το άρθρο, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ”, στις 24/06/1909
Tags
Back to top button