Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

To νέο Škoda Octavia RS σε πίστα και στο πεδίο δοκιμών, με τις πάντες (βίντεο)

Η Škoda ανανέωσε το Octavia RS, κάνοντας κάμποσες αλλαγές. Ξέρετε τι δεν άλλαξε; Το κλασικό του χειρόφρενο.

Ναι, το Octavia είναι το μόνο βασισμένο στην πλατφόρμα MQB μοντέλο του VW Group που έχει μηχανικό χειρόφρενο! To Audi S3 και τα Golf GTI και Golf R δεν είχαν εξαρχής, ενώ το SEAT Leon Cupra το έχασε στην τελευταία του ανανέωση, αποκτώντας και αυτό ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

Οι Τσέχοι λοιπόν δεν κάνουν σαχλές φιγούρες στα δύο μας video. Επιδεικνύουν δικαίως ένα χαρακτηριστικό του Octavia RS που το κάνει να ξεχωρίζει. Διότι σε όλους μας αρέσουν οι στροφές με χειρόφρενο, που μπορεί να αποβούν και σωτήριες σε κάποιες περιπτώσεις.

Πέρα από το παραδοσιακό χειρόφρενο βέβαια, το νέο RS έχει, όπως είπαμε, αλλαγές όπως τα πολυσυζητημένα διπλά, τετράγωνα φανάρια, το φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο και ο κινητήρας 2.0 TSI που έχει κερδίσει 10 ίππους.

Τιμές στην Ελλάδα δεν έχουμε μέχρι στιγμής, όμως ακόμη κι αν το Octavia RS δεν είναι φθηνότερο από το Golf GTI, θα είναι σαφώς καλύτερα εξοπλισμένο και σίγουρα πιο πρακτικό. Ιδίως στη στέισον έκδοση Combi, που θα τη χαρείτε κι αυτή στο δικό της video:

Πηγή: Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης,

Tags
Back to top button