Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Το νέο Nissan Juke

Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων του μοντέλου, οι τελευταίες πληροφορίες υποστηρίζουν ότι δεν θα περιλαμβάνει ντίζελ μοτέρ. 

Μέσα στο έτος η Nissan θα μας αποκαλύψει το νέο Juke. To μικρό crossover μοντέλο θα βασιστεί σχεδιαστικά στο εικονιζόμενο πρωτότυπο Gripz και όπως όλα δείχνουν, θα τραβήξει και πάλι το ενδιαφέρον με την σχεδίασή του. Το νέο Juke θα βασιστεί στη πλατφόρμα CMF-B που χρησιμοποιεί και το ολοκαίνουργιο Micra. 

Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε ένα μοντέλο παραγωγής μεγαλύτερο σε διαστάσεις από την υπάρχουσα γενιά, αλλά και με πλουσιότερους χώρους. 

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα που θα το εξοπλίζουν, εδώ οι τελευταίες πληροφορίες υποστηρίζουν ότι το μοντέλο δε θα έχει ντίζελ μοτέρ στην γκάμα του, όπως συμβαίνει τώρα με τον 1,5 dCi. Πηγές αναφέρουν ότι η ιαπωνική φίρμα θα δώσει βαρύτητα στους κινητήρες βενζίνης, με την προσθήκη ενός νέου τούρμπο συνόλου στα 1.000 κυβικά εκατοστά. 

Παράλληλα θεωρείται βέβαιη και η ύπαρξη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης, η οποία θα προσφέρει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Tags
Back to top button