Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Το νέο Honda Type R διαλύει το ρεκόρ προσθιοκίνητων στο Nürburgring (βίντεο)

ο νέο Honda Civic Type R διέλυσε το ρεκόρ γύρου του Nürburgring για τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα, με χρόνο 7' 43" 8.

Ο χρόνος αυτός είναι κατά 5,41” καλύτερος από τον κάτοχο του προηγούμενου ρεκόρ, του Volkswagen Golf GTi Clubsport S και κάνει το νέο Type R 6,8” ταχύτερο από το προηγούμενο μέσα στο 'Ring.

Το αυτοκίνητο που κατέχει πλέον το νέο ρεκόρ είναι ένα μοντέλο εξέλιξης, με τεχνικές προδιαγραφές πολύ κοντά σε αυτές του τελικού μοντέλου παραγωγής. Όπως και το Type R παραγωγής, χρησιμοποιεί ένα δίλιτρο κινητήρα τούρμπο με 320 PS και 41 kgm ροπής. Να σημειώσουμε ότι το νέο Type R χρησιμοποιεί επίσης ένα πιο «κοντό» χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο και ζυγίζει 16 κιλά λιγότερα από το προηγούμενο.

Το πλαίσιο της δέκατης πλέον γενιάς Civic έχει αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 16% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Η πίσω ανάρτηση είναι πλέον πολλαπλών συνδέσμων από ημιάκαμπτο που είχε η προηγούμενη γενιά, ενώ και το αμάξωμα –σύμφωνα με τη Honda– είναι έτσι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει την καλύτερη σχέση αεροδυναμικής με αρνητική άντωση.

Η Honda πέτυχε το νέο ρεκόρ στο 'Ring κατά τη διάρκεια του τελευταίου σταδίου εξέλιξης του μοντέλου, σε μια ημέρα με «την κατάλληλη θερμοκρασία για τη βέλτιστη επίδοση των ελαστικών και του κινητήρα». Η μοναδικήμετατροπή του αυτοκινήτου ήταν ένα roll cage, το οποίο ο Honda ισχυρίζεται ότι δεν βελτίωνε την ακαμψία. Για να εξισορροπηθεί το επιπλέον βάρος αφαιρέθηκαν το σύστημα πολυμέσων  και τα πίσω καθίσματα.

Ο επικεφαλής εξέλιξης της ανάρτησης και του πλαισίου του νέου Civic Type R, Ryuichi Kijima είπε: «Η ταχύτητα εισόδου και εξόδου από τις στροφές που πετυχαίνει το νέο Type R είναι υψηλότερη επειδή το αυτοκίνητο έχει φαρδύτερα μετατρόχια και λάστιχα, πιο μακρύ μεταξόνιο, νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και καλύτερη αεροδυναμική που βελτιώνει πολύ τη σταθερότητα».

Όλες αυτές οι βελτιώσεις βοήθησαν τους οδηγούς να «επιτεθούν» στα apex με μεγαλύτερες ταχύτητες. «Οι οδηγοί συνήθως μπαίνουν στη στροφή ύστερα από το Metzgesfeld με περίπου 150 km/h» είπε ο Kijima «ακόμα και σε αυτή τη σχετικά μέτρια στροφή, η ταχύτητα που πετυχαίνουμε με το νέο Type R είναι περίπου 10 km/h παραπάνωσε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Να σημειώσουμε ότι η παραγωγή του νέου Civic Type R θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Honda στη Βρετανία μέσα στο καλοκαίρι και οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες αναμένονται από τις αρχές του φθινοπώρου.

Tags
Back to top button