Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Tο καινούργιο Audi A8 θα διαθέτει σύστημα αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου

Στις 11 Ιουλίου η Audi θα παρουσιάσει στη Βαρκελώνη το καινούργιο Α8, που πέρα από όλα τα άλλα θα διαθέτει και σύστημα αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου…

Το οποίο χάρη στο Traffic Jam Pilot θα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό και μέχρι τα 56 χλμ./ ώρα, να παίρνει τα χέρια του από το τιμόνι, αφήνοντας το αυτοκίνητο να κάνει τα πάντα. Δηλαδή να στρίψει, να επιταχύνει και να φρενάρει.

Προκειμένου το συγκεκριμένο σύστημα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά θα πρέπει να προηγηθεί η τροποποίηση της ισχύουσας νομοθεσίας, ώστε να επιτρέπεται η κίνηση οχημάτων χωρίς το πλήρη έλεγχό τους από τον οδηγό. Ενδεικτικά, οι Γερμανικές αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο ανανέωσης του συμφώνου της Βιέννης, του 1968, γύρω από την κίνηση στους δημόσιους δρόμους, με στόχο την προσθήκη μίας τροπολογίας που θα επιτρέπει την αυτόνομη οδήγηση επιπέδων 3 και 4.

Για να δώσουμε μία εικόνα του πως ορίζεται η αυτόνομη οδήγηση, η SAE (Society of Automotive Engineers) έχει θεσπίσει 6 διαφορετικά επίπεδα, από το 0 έως το 5. Το πρώτο δεν περιλαμβάνει κανέναν αυτοματισμό, ενώ το τελευταίο είναι πλήρως ελεγχόμενο από ηλεκτρονικούς υπολογιστές, σε βαθμό που θα μπορούσε να μην υπάρχει καν τιμόνι εντός του οχήματος… Η κατηγορία 3 ορίζεται ως «υπό όρους αυτοματοποιημένη» επιτρέποντας στο όχημα να στρίβει, να επιταχύνει και να φρενάρει μόνο του, εφόσον ο δρόμος και οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Tags
Back to top button