Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Το Άλμπερτ Παρκ πανέτοιμο για την εκκίνηση του 1ου αγώνα της F1

Το αγωνιστικό πρωτάθλημα της F1 για το 2018 ξεκινάει την Κυριακή από τη Μελβούρνη. Οι ομάδες είναι πανέτοιμες και οι φίλοι της F1 με κομμένη την ανάσα αναμένουν να δουν τα μονοθέσια στην γραμμή της εκκίνησης.

Το Άλμπερτ Παρκ είναι μια ημιμόνιμη εγκατάσταση. Η διαδρομή δεν χρησιμοποιείται συχνά για αγώνες κατά τη διάρκεια της χρονιάς οπότε η πίστα δεν είναι στρωμένη με γόμα  και γλιστράει. Αποτελείται γενικά από κοντές ή μεσαίες ευθείες και στροφές χαμηλής ή μέσης ταχύτητας.

Μολονότι η επιλογή γομών για το Αυστραλιανό Grand Prix είναι ίδια με την περσινή – μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή – όλες οι γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες περσινές.

Οι φετινές πιο μαλακές γόμες έπαιξαν ρόλο και στη μεγάλη βελτίωση απόδοσης που καταγράφηκε στις δοκιμές εξέλιξης. Πάντως τόσο η πρόσφυση ασφάλτου, όσο και οι πλευρικές δυνάμεις  καταπονούν τα ελαστικά.

Η πρόσφυση είναι το κλειδί για να έχεις μια καλή έξοδο από τις περισσότερες στροφές που εναλλάσσονται με μικρές ευθείες. Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης είναι συνολικά σε χαμηλά επίπεδα:

Τα περισσότερα μονοθέσια σταμάτησαν μόνο μια φορά για ελαστικά πέρυσι. Η πιο δημοφιλής στρατηγική που χρησιμοποίησαν και οι τρεις πρώτοι ήταν: Πάρα πολύ μαλακή/ μαλακή γόμα. Οι εν γένει πιο μαλακές γόμες φέτος ενέχουν διαφορετικούς βαθμούς φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης οπότε θα έχουμε περισσότερα πιτ στοπ.

Η  Μελβούρνη είναι παραδοσιακά ένας από τους πιο απρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς, που όλοι αδημονούν να γίνει.

Ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου MARIO ISOLA δήλωσε:

“Οι δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη ανέδειξαν ένα σημαντικό βήμα βελτίωσης της απόδοσης για τα μονοθέσια και τα ελαστικά του 2018, που λογικά θα το διαπιστώσουμε στις πολύ διαφορετικές συνθήκες της Αυστραλίας.

Δεν είναι βέβαιο ποιες ακριβώς συνθήκες θα είναι αυτές, διότι ο καιρός αυτή την εποχή στη Μελβούρνη μπορεί να είναι πολύ ζεστός ή πολύ κρύος. Από τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις μας, οι φετινές πιο μαλακές γόμες δημιουργούν δυνατότητα για στρατηγική ενός ή δυο πιτ στοπ. Πέρυσι η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε μία αλλαγή. Ως συνήθως υπάρχουν αναπάντητα ερωτηματικά για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Ελπίζουμε να δούμε ένα συναρπαστικό Grand Prix όπου η στρατηγική θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή του.”

Από φέτος όλοι οι αγώνες της F1 δεν θα ξεκινούν ακριβώς – όπως όλα τα χρόνια ξεκινούσαν- αλλά 10 λεπτά αργότερα. Φέτος στην Αυστραλία ο αγώνας θα ξεκινήσει 16.10 ( 08.10 ώρα Ελλάδος. Για τη διαφορά αυτή των 10 λεπτών οι υπεύθυνοι της F1 είπαν ότι το έκαναν για να διαμορφωθεί πιο εύκολα το πρόγραμμα της τηλεοπτικής κάλυψης.

Φέτος θα δούμε στην Αυστραλία και το νέο διθέσιο αυτοκίνητο Formula 1 το οποίο βασίζεται στο πρωτότυπο σχέδιο της Tyrrell από το 1998 και θα  φορά ελαστικά Pirelli.

 

Tags
Back to top button