Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Τη Κυριακή το Grand Prix στην Ουγγαρία

 

Από τις 28 – 30 Ιουλίου θα χορτάσουμε δοκιμές και αγώνα σε μια αρκετά τεχνική πίστα. Φυσικά ο απρόβλεπτος παράγοντας είναι ο καιρός. Γιατί στην Ουγγαρία μπορεί να έχει το μεσημέρι ήλιο και μέσα σε μια ώρα να έχει κατακλυσμό. Στο Ουγγρικό Grand Prix θα χρησιμοποιηθούν οι μεσαίες γόμες τις γκάμας: P Zero λευκή/μέση, P Zero κίτρινη/μαλακή και P Zero κόκκινη/πολύ μαλακή.

Πρόκειται για την ίδια επιλογή που είχε γίνει και πέρυσι στην ίδια πίστα. Το Ουγγαρόρινγκ είναι τελείως διαφορετικό από το Σίλβερστον: Παρότι ο συγκεκριμένος αγώνας γίνεται σε μόνιμη πίστα έχει μερικά χαρακτηριστικά αγώνα σε δημόσιο δρόμο, όπως: Στενό οδόστρωμα, κλειστές στροφές, χαμηλή πρόσφυση και μέτριο ρυθμό γύρου.

Υπάρχει μόνο μια ευθεία οπότε τα ελαστικά δεν έχουν πολλά περιθώρια αποβολής θερμότητας. Τα προσπεράσματα είναι δύσκολα έτσι δίνεται μεγάλη έμφαση στις κατατακτήριες δοκιμές και στη στρατηγική.

Οι ομάδες επιλέγουν μέγιστες κλίσεις στις αεροτομές για υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης ώστε να μεγιστοποιήσουν την ταχύτητα στις στροφές. Έμφαση δίνεται στην μηχανική πρόσφυση και όχι στην αεροδυναμική. Το Ουγγαρόρινγκ είναι μια αλληλουχία στροφών όπου τα ελαστικά δουλεύουν συνεχώς.

Αν ο καιρός είναι ζεστός τα ελαστικά θα έχουν θερμική καταπόνηση γι αυτό το πιθανότερο είναι να χρησιμοποιήσουν τη μεσαία γόμα. Στην Ουγγαρία πέρσι καταγράφηκαν στον αγώνα υψηλές θερμοκρασίες πίστας. Την προηγούμενη ημέρα έβρεχε ασταμάτητα.  Ο νικητής το 2016 ακολούθησε στρατηγική 2 αλλαγών.

 

 

Tags
Back to top button