Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Τα παθήματα δεν έγιναν μαθήματα

Σε μια χώρα που βασανίζεται οικονομικά με μνημόνια, ΕΝΦΙΑ, φόρους και μειώσεις μισθών και συντάξεων.

Σε μια χώρα που το αύριο είναι αβέβαιο. Που κανένας  δεν μπορεί να προγραμματίσει τη ζωή του και να αισθανθεί σίγουρος ότι κάνει σο σωστό.

Σε μια χώρα που μετά βίας το 2018 θα φτάσουν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων τις 100.000, είναι περίεργο που κάποιοι θέλουν να καπελώσουν κάποιους άλλους που έχουν μια ιστορία στο χώρο του Αυτοκινήτου.

Με αφορμή διάφορες κινήσεις που γίνονται από μια μικρή ομάδα δημοσιογράφων οι οποίοι  επιχειρούν να «στήσουν» μια 2η ψηφοφορία για  έναν δεύτερο θεσμό, Αυτοκινήτου της χρονιάς, το ΔΣ του καθιερωμένου εδώ και 11 χρόνια θεσμού, έστειλε στον ΣΕΑΑ ( Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου) την παρακάτω ανακοίνωση:

« Οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι, μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», θα χαιρέτιζαν την όποια πρωτοβουλία δημιουργίας συνδέσμου συντακτών αυτοκινήτου, όπως ο ΕΣΣΑΜ ( Ελληνικός Σύνδεσμος Συντακτών Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας),  εάν δεν είχε ως κυρίαρχο σκοπό να «στηθεί» ένα δεύτερο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς». Σταθερή θέση μας είναι ότι, σε μια χώρα σαν τη δική μας, σύμφωνα και με την εμπειρία του πρόσφατου παρελθόντος, δεν έχει κανένα ουσιαστικό λόγο ύπαρξης δεύτερος παρόμοιος θεσμός.»

Το Διοικητικό Συμβούλιο του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα»

 

 

Tags
Back to top button