Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα «οργώνουν» τα βουνά για το ράλι Ακρόπολις

Την Παρασκευή 1η Ιουνίου με φόντο τον Ιερό Βράχο ξεκινάει το ράλι Ακρόπολις. Θα έχουμε την ευκαιρία  να πούμε πολλά για αυτόν τον αγώνα αλλά σήμερα θα προβάλουμε το αγωνιστικό Citroen DS3 R3 max που φέρει την υπογραφή της Citroen Racing.

Και θα το προβάλουμε γιατί βρεθήκαμε στις δοκιμές που έκανε το ελληνικό πλήρωμα λίγα 24ωρα πριν την καρό σημαία.

Στα μπάκετ του DS3 R3 Max με το Νο 26 ( CITROEN KARELLIS) θα κάθονται ο  Χρυσόστομος  Καρέλλης και ο  Ηλίας  Παναγιωτούνης. Το  συγκεκριμένο  ελληνικό πλήρωμα  αξίζει να το προσέξουμε ιδιαίτερα γιατί θα οδηγήσει ένα σύγχρονο αγωνιστικό αυτοκίνητο με κίνηση στους δύο τροχούς. Δυνατή παρουσία αλλά για να μην μπερδευτείτε όσοι πάτε στις ειδικές του αγώνα, δεν πρέπει να τους συγκρίνετε με τις επιδόσεις των άλλων Citroen R5 που έχουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς και είναι σαφέστατα πιο δυνατά από την R3 κατηγορία.

Οι επιδόσεις του DS 3 R3 MAX

Το DS 3 R3 MAX έδειξε πως μπορεί να αλλάξει επίπεδο σε όποιο πρωτάθλημα και αν χρησιμοποιηθεί. Ο κινητήρας THP (Turbo High Pressure) των 1,6 λίτρων με 234 ίππους και 430 Nm (43,8 kgm) ροπής, δίνει όλα όσα χρειάζεται ο οδηγός για να διακριθεί σε ανταγωνιστικό περιβάλλον. Με την υποστήριξη των λιπαντικών TOTAL QUARTZ, η απόδοση του κινητήρα μεγιστοποιείται, ενώ ταυτόχρονα προστατεύεται απόλυτα ενάντια στη μηχανική φθορά, καθώς και στις ακραίες θερμοκρασίες και φορτίσεις.

Το DS 3 R3 MAX από τότε που παρουσιάστηκε η ομολογκαρισμένη έκδοσή του, έχει συμμετάσχει σε περισσότερους από 300 αγώνες rally στην Ευρώπη, αλλά και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, κατακτώντας 250 νίκες σε Πρωταθλήματα Εθνικού και Διεθνούς επιπέδου (WRC, ERC, MERC, κλπ.).

(Παρουσίαση του αγωνιστικού Citroen DS3 R3 max. Ο Γιάννης Καραβάς από  την Citroen του ομίλου Συγγελίδη και δεξιά ο Χρυσόστομος Καρέλλης, οδηγός του R3.)

Το Γαλλικό αγωνιστικό, ήταν το πρώτο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ειδικά εξελιγμένο πάνω στο DS 3 R3 MAX, χάρη στο οποίο οι επιδόσεις του είναι κορυφαίες, ενώ και η αξιοπιστία του ξεφεύγει από τα συνηθισμένα όρια των αυτοκινήτων αγωνιστικής χρήσης.

Από πλευράς ασφάλειας (roll-cage, buckets, ζώνες ασφαλείας, πυρόσβεση) ακολουθεί τους κανονισμούς της FIA. Η ανάρτηση είναι  ρυθμιζόμενη και  το αυτοκίνητο προσαρμόζεται σε κάθε απαίτηση.

Στα φρένα, οι 4πίστονες εμπρός δαγκάνες και οι 2πίστονες πίσω της Alcon, αποτελούν εγγύηση αποτελεσματικότητας και απόδοσης με διάρκεια. Με όλα τα παραπάνω αλλά και με δεδομένη την ευκολία στις επεμβάσεις για τους μηχανικούς της ομάδας, το DS 3 R3 είναι το ιδανικό αγωνιστικό για να διακριθεί η ελληνική συμμετοχή με το πλούσιο palmares.

Το Citroen DS3 R3 max υποστηρίζεται από την επίσημη αντιπροσωπεία της Citroen στη χώρα μας του ομίλου Συγγελίδη και τα λιπαντικά  της TOTAL,  ενώ κατά τη διάρκεια του ράλι Ακρόπολις την τεχνική υποστήριξη έχει αναλάβει η V Team Project με εξειδικευμένους μηχανικούς.

Ο Χρυσόστομος  Καρέλλης αγόρασε 95.000 ευρώ  το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που είχε μόλις 500 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Η συμμετοχή του μαζί με τα ανταλλακτικά , τα αμορτισέρ και τα 14 λάστιχα θα του κοστίσει  περίπου 20,000 ευρώ. Το καλό  με αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι μπορούν να βρεθούν ανταλλακτικά με απλούς κωδικούς. Ανταλλακτικά δηλαδή που χρησιμοποιούνται στα καθημερινά Citroen που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Με το αγωνιστικό που θα δούμε στο Ράλι Ακρόπολις ο Χρυσόστομος  Καρέλλης μας έκανε μια γρήγορη αγωνιστική βόλτα αλλά με την ασφάλτινη ανάρτηση. Το αμπραγιάζ χρησιμεύει μόνο για να μπει η πρώτη ταχύτητα. Από εκεί και πέρα λειτουργεί ημιαυτόματα. Πραγματική απόλαυση.

Λίγα λόγια για τον αγώνα του EKO RALLY ACROPOLIS 2018

Μετά τη εκκίνηση τα αγωνιστικά θα κάνουν τη  σούπερ ειδική στον Ιππόδρομο, στο  Μαρκόπουλο. Στη συνέχεια θα κάνουν την 2η  ειδική στη Θήβα όπου  αναμένεται εκεί ,να συγκεντρώσει και τον περισσότερο κόσμο.

Η 2η μέρα του αγώνα περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες- “Νέα Άμφισσα”, “Δροσοχώρι” και “Παλαιοχώρι- Μενδενίτσα”).

Την 3η μέρα του αγώνα οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν άλλες τέσσερις Ειδικές, συμπληρώνοντας ένα σύνολο 12 Ειδικών Διαδρομών, για να τερματίσουν στη Λαμία μετά τα δύο περάσματα από “Γραμμένη” και “Δίβρη”.

Εκτός του ERC (Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι), το EKO RALLY ACROPOLIS 2018 θα προσμετρά βαθμολογικά και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι  Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων.      

Tags
Back to top button