Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Στρατηγική μιας αλλαγής στο Ουγκαρόρινγκ

Τα αποτελέσματα όλοι τα ξέρετε. Τουλάχιστον όσοι παρακολουθείτε αγώνες της F1. Στη Βουδαπέστη οι θερμοκρασίες οδοστρώματος στο σύνολό τους ξεπέρασαν ξανά τους 50 βαθμούς Κελσίου . Όμως η φθορά των ελαστικών και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν περιορισμένες στο πρώτο μέρος του αγώνα.

Μειώθηκαν δε ακόμη περισσότερο από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας για 4 γύρους, αμέσως μετά την εκκίνηση. Αυτό βοήθησε τους περισσότερους ανταγωνιστές να κατευθυνθούν τελικά προς τη στρατηγική της μιας αλλαγής. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα η οποία ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη από τη μαλακή γόμα.

Οι μόνοι οδηγοί που εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα ήταν ο Daniil Kvyat με την Toro Rosso και ο αντικαταστάτης οδηγός της Williams, Paul Di Resta.

Οι Ferrari έκαναν το 1-2 στο Ουγγρικό Grand Prix με το Sebastian Vettel να τερματίζει πρώτος. Η Pirelli ήταν χορηγός ονόματος στον αγώνα όπου σχεδόν όλοι οι οδηγοί υιοθέτησαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών πολύ μαλακής/μαλακής γόμας (supersoft/soft).  Ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από το Fernando Alonso με McLaren και ήταν σχεδόν 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από την αντίστοιχη περσινή επίδοση.

Οι  οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής. Απέφυγαν να ρισκάρουν με τη θεωρητικά ταχύτερη επιλογή δυο αλλαγών καθώς το προσδοκώμενο όφελος ήταν μικρό. Ο Vettel έκανε τη μοναδική αλλαγή από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στον 32ο γύρο. Μόνο οι Sauber ήταν τα μοναδικά μονοθέσια που πραγματοποίησαν δυο αλλαγές ελαστικών.

Tags
Back to top button