Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το hypercar των 1.000 ίππων της Mercedes-AMG

Το hypercar που ετοιμάζει η Mercedes-AMG με τον κωδικό Project One θα αποκαλυφθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2017, σύμφωνα με τον Τobias Moers, αφεντικό της AMG.

Στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου στο Detroit, ο Moers επιβεβαίωσε ότι το hypercar της Mercedes-AMG θα έχει κινητήρα 1.000 ίππων με τεχνολογία πολύ κοντινή αυτής που χρησιμοποιεί η μάρκα σήμερα στην F1.

Αυτό την καθιστά ευθέως ανταγωνιστική της Ferrari LaFerrari, της Porsche 918 Spyder, της McLaren P1 αλλά και του αναμενόμενου υπεραυτοκινήτου των Red Bull και Aston Martin που σχεδιάζει ο Adrian Newey.

Ο Tobias Moers επιβεβαίωσε επίσης ότι θα διαθέτει τετρακίνηση, με τον εμπρός άξονα να κινείται από ηλεκτροκινήτηρα. Αυτό σημαίνει ότι η κατανομή ροπής θα γίνεται ανεξάρτητα και κατ’ επιλογή μεταξύ των αξόνων αλλά και των δύο εμπρός τροχών (αυτόματα από το αυτοκίνητο, όχι από τον οδηγό) σύμφωνα με τις συνθήκες οδήγησης και τις απαιτήσεις για πρόσφυση.

Το σύστημα λέγεται AMG Torque Dynamics και χρησιμοποιείτο επίσης στην ηλεκτροκίνητη SLS AMG Electric Drive. «Το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό για 25 km» δήλωσε ο Moers. Ενώ ο πρόεδρος της Mercedes, Dr Dieter Zetsche, δήλωσε ότι «πρόθεση της μάρκας είναι το Project One να είναι ένα αυτοκίνητο F1 με πινακίδες κυκλοφορίας.

Θέλουμε να φτιάξουμε το απόλυτο υπεραυτοκίνητο και όλα δείχνουν ότι κινούμαστε προς την σωστή κατεύθυνση».

Μέχρι στιγμής, μόνο ένα σκίτσο έχει δοθεί στην δημοσιότητα επισήμως, το οποίο δείχνει μέσα στο σκοτάδι το πίσω μέρος. Λίγο φως τονίζει το περίγραμμα της οροφής, το κάλυμμα του κινητήρα και το πάνω μέρος των φτερών.

Η εικόνα που παρουσιάζουμε είναι μια σχεδιαστική μελέτη για το πώς θα μπορούσε να δείχνει το αυτοκίνητο, βασισμένη σε διαρροές. Αυτό που ξέρουμε πάντως είναι ότι το αυτοκίνητο θα είναι χτισμένο γύρω από ένα ανθρακονημάτινο monocoque σασί.  

Το Project One θα κινείται από μία τροποποιημένη για χρήση στο δρόμο κινητήρια μονάδα όμοια με αυτή που χρησιμοποιούν στη Formula 1. Υβριδικό σύστημα, με ηλεκτροκινητήρα και ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης 1.6 V6 με τούρμπο. «Η κόκκινη γραμμή θα είναι πάνω από τις 10.000 rpm» δήλωσε ο Moers.

Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί και τις δύο μορφές ανάκτησης ενέργειας: Την MGU-K που μετατρέπει την κινητική και την θερμική ενέργεια σε ηλεκτρική και την αποθηκεύει στην μπαταρία για να την χρησιμοποιήσει αργότερα, αλλά και την MGU-H που αξιοποιεί την θερμοκρασία των καυσαερίων της τουρμπίνας για να παραχθεί ηλεκτρική ενέργεια.

Προφανώς θα πρέπει να κρύψουν κάποια από τα μυστικά τους, αντικαθιστώντας τεχνολογία με πιο συμβατικές λύσεις, καθώς στο αυτοκίνητο δρόμου δεν έχουν τους ίδιους περιορισμούς σε χώρο, σε συνδυασμό με τις αεροδυναμικές απαιτήσεις, που επιβάλουν το σφιχτό πακετάρισμα στην F1.

«Ο κινητήρας μας είναι πολύ πιο αξιόπιστος από ό,τι φαντάζεται κανείς», απαντά ο Moers σε όσους απορούν πως θα μπορούσε ένας τόσο μικρός κινητήρας με τόση δύναμη να έχει την διάρκεια ζωής που απαιτείται σε ένα μοντέλο παραγωγής.

Πολύ δουλειά θα χρειαστεί στην προσαρμογή του κιβωτίου ταχυτήτων και την εξέλιξη ενός κατάλληλου συστήματος μετάδοσης. Η άλλη μεγάλη πρόκληση είναι βέβαια το πώς το αυτοκίνητο θα συμμορφώνεται με τη νομοθεσία που αφορά στις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Θα βοηθήσει στον μέσο όρο η δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Η Mercedes θα αρχίσει τις πρώτες δοκιμές με πρωτότυπα τον Οκτώβριο, και επιβεβαιώνεται η συμμετοχή στην εξέλιξη του Lewis Hamilton, πράγμα που πέρα από την ουσία δίνει και επιπλέον κύρος στο Project One.

Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής έχει ήδη πουληθεί ή θα έχει πουληθεί πριν τα αποκαλυπτήρια της Φρανκφούρτης. Η τιμή είναι της τάξης των δύο εκατομμυρίων ευρώ. Θα κατασκευαστούν το πολύ 300 κομμάτια. Θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς… μαζικό μοντέλο, σε σχέση με τα 99 ως 150 αντίτυπα του AM-RB 001 που προγραμματίζουν να φτιάξουν οι Red Bull – Aston Martin.

Και «ευκαιρία» θα το λέγαμε, αφού η τιμή του Project One θα είναι της τάξης των δύο εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το AM-RM 001 θα κοστίζει σχεδόν 50% επιπλέον.

Tags
Back to top button