Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Στην τελευταία ειδική παίχτηκε η νίκη στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Πανηγύρια στο ράλι Μόντε Κάρλο για το δίδυμο Οζιέ-Ινγκρασιά και φυσικά για την εργοστασιακή ομάδα της Citroen.

Λογικό οι πανηγυρισμοί. Ας μην ξεχνάμε ότι όλα παίχτηκαν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή μήκους 13,58 χλμ. Εκεί το δίδυμο της  Citroen C3 WRC, οι Οζιέ-Ινγκρασιά έκαναν  τον 2ο ταχύτερο χρόνο. Ήταν όμως κατά  1,7 δευτ. γρηγορότεροι  από τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το εργοστασιακό  Hyundai i20 WRC.

Αν το σκεφθείτε καλά θα δείτε ότι μετά από τέσσερις ημέρες αγώνα ο νικητής έγραψε συνολικό χρόνο  3ώρες 21’ 15’’ενώ το πλήρωμα της Hyundai τερμάτισε μόλις  2.2 ‘’δευτ. πίσω. Ασήμαντη η διαφορά.

Σημειώστε ότι στο πρώτο πέρασμα στη δύσκολη ειδική  LA CABANETTE-COL DE BRAUS που είναι 13.58 χλμ, η διαφορά των δύο πρώτων ήταν μόλις 0.1 του δευτερολέπτου. Λιγότερο από μια ανάσα. Η αδρεναλίνη ανέβηκε κατακόρυφα και όσοι πήγαν φέτος στο Ραλι του Μοντε Κάρλο έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Φέτος είναι η 6η νίκη των Γάλλων στη σειρά στο Πριγκιπάτο. Το σημαντικό είναι ότι κέρδισαν για 6η φορά τρέχοντας με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα.

Και η φετινή νίκη ήρθε μετά από δύσκολες ειδικές στο πιο εύκολο κομμάτι του αγώνα. Στην power stage. Στην ειδική αυτή πρώτοι τερμάτισαν οι Μικ-Μάρσαλ (Toyota Yaris WRC). Βέβαια το πλήρωμα της Citroen δεν χρειάσθηκε να πιέσει άλλο. Το μόνο πλου ήθελαν  οι Οζιέ-Ινγκρασιά ήταν απλά ένας καλύτερος  χρόνος από τους Νεβίλ-Γκιλσούλ. Και το πέτυχαν.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Τάνακ-Γιερβόεγια που κέρδισαν τις 7 από τις 15 ειδικές του αγώνα. Έκαναν έναν απίθανο αγώνα και  αν δεν είχαν στο 2ο σκέλος στην 7ηΕιδική Διαδρομή  ένα κλαταρισμένο λάστιχο με το οποίο έκαναν αρκετά χιλιόμετρα μέσα στη ειδική, ίσως να είχαν κερδίσει το ράλι του Μόντε Κάρλο. Γιατί αυτό το λάστιχο τους στην 8η θέση της γενικής. Άντεξαν όμως,έκαναν αντεπίθεση και κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο  στην 3η θέση.

Απίθανος ο Τίντεμαν

Σημειώστε  ότι στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής  LA BOLLENE VESUBIE , ο  Τίντεμαντ πήρε στα ίσια –πλήν του Τανάκ- όλους τους παγκόσμιους πρωταθλητές. Έχασε ο Σούνινεν με -2.8’’, ο Μικε (Meeke) -0,7’’, ο Λατβαλα -0,5’’, ο Λέμπ -1,6’’ , ο Οζιέ 0,3. Μόνο ο Τανάκ ήταν κατά +0.2’’ πιο γρήγορος.

Μπράβο στον Νικόλα  Παυλίδη

Μπράβο και στον μοναδικό Έλληνα οδηγό, Νικόλα Παυλίδη που με συνοδηγό τον Άλαν Χάριμαν  κατάφεραν να ανεβάσουν το   Peugeot 208 R2 στη ράμπα του τερματισμού. Η παράδοση που θέλει τον Νίκο Παυλίδη να τερματίζει σε κάθε του συμμετοχή στο απαιτητικό και απρόβλεπτο Ράλι Μόντε Κάρλο συνεχίστηκε και φέτος! Ο Βορειοελλαδίτης οδηγός που βρέθηκε για τρίτη χρονιά στην εκκίνηση του εναρκτήριου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, με τη στήριξη της RS200 Motor Oil.

Και το καλό είναι ότι τερμάτισαν –παρά τα απρόβλεπτα προβλήματα-  στην 52η θέση της γενικής κατάταξης και στην 11η θέση της κατηγορίας του. Μπράβο τους.

Επόμενος αγώνας στη Σουηδία

Φέτος έχουμε άλλους 13 αγώνες που μετράνε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και από ότι καταλαβαίνετε αναμένονται σκληρές μάχες. Ο επόμενος του WRC θα γίνει στις  14-17 Φεβρουαρίου στη χιονισμένη Σουηδία.

Tags
Back to top button