Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Στην Regularity η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά (φωτό)

Η δεύτερη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος για την κατηγορία Regularity, αποδείχτηκε άσκηση  ακριβείας για δυνατούς λύτες! Το σημερινό σκέλος, με μήκος 312 χιλιόμετρα ήταν το μεγαλύτερο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να αναχωρούν από τη Λάρισα, και μέσω θρυλικών διαδρομών από την Ελασσόνα και την Καλαμπάκα να καταλήγουν στα Τρίκαλα.

Το έργο των πληρωμάτων αποδείχθηκε αρκετά δύσκολο, αφού οι 19 προγραμματισμένες ασκήσεις ακριβείας ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές.

Δεν είναι τυχαίο, ότι αρκετοί παραμένουν στο «παιχνίδι» χάρη στον κανονισμό Τζόκερ της FIA, σύμφωνα με τον οποίο στο τέλος κάθε σκέλους η χειρότερη επίδοση ενός πληρώματος τίθεται αυτόματα εκτός της συνολικής προσπάθειάς του.

 

Όπως από την αρχή πρόδιδε η ποιότητα των ονομάτων των συμμετεχόντων, το επίπεδο του ανταγωνισμού αποδεικνύεται ιδιαίτερα υψηλό! Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά από δύο ημέρες, οι εννέα πρώτοι στην κατάταξη χωρίζονται από μόλις 20 βαθμούς ποινής, γεγονός που σημαίνει ότι μόνο ξεκάθαρη δεν είναι η υπόθεση «νίκη» στον αγώνα.

Οι Θεμιστοκλής Κονταράτος-Ιούλιος Ιατρίδης με την Porsche 911 SC, μέχρι στιγμής αποδεικνύονται οι πλέον ακριβείς και παραμένουν επικεφαλής της κατάταξης με μόλις 21,7 βαθμούς ποινής. Αν διατηρηθούν στην κορυφή, πέρα από τη νίκη θα κατακτήσουν τη και τη 2η θέση στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο, πίσω από τον Βέλγο Christian Crusifix ο οποίος έχει ήδη κατοχυρώσει τον τίτλο. Οι Γιώργος και Νίκος Οικονόμου, συγκέντρωσαν σήμερα τους λιγότερους βαθμούς ποινής με το Ford Escort και παραμένουν 2οι σε απόσταση βολής από τους πρώτους. Σημειώνεται ότι αν καταφέρουν να διατηρηθούν σ’ αυτήν τη θέση, θα κατακτήσουν και το Πρωτάθλημα Ελλάδος.

Τρίτοι, ακολουθούν οι Γιώργος Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με το VW Golf, οι οποίοι παραμένουν στη μάχη της νίκης. Οι Αναστάσιος Δούρος-Γιώργος Μποζιονέλος με την BMW 1502 βρίσκονται 4οι και παράλληλα πολύ κοντά στην εξασφάλιση της 3ης θέσης στο Πρωτάθλημα.

Την ίδια ώρα, στην 5η θέση βρίσκονται οι Σπύρος και Νικόλας Μουστάκας με την Alfa Romeo Alfasud Ti, ενώ την εξάδα συμπληρώνουν οι Christian Crusifix-Joseph Lambert με τη Ford Anglia. Αν το πλήρωμα από το Βέλγιο διατηρηθεί σ’ αυτήν τη θέση, ο συνοδηγός θα κατακτήσει και τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό τίτλο, μιας που ο έτερος διεκδικητής, ο Ιταλός Fabrizio Farsetti βρίσκεται αυτήν τη στιγμή με τον οδηγό της Porsche 911 Coupe, Massimo Mascagni στην 11η θέση.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα μοναδικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity κέρδισαν το θαυμασμό από όποια σημεία πέρασαν, ενώ οι Δήμοι Ελασσόνας, Καλαμπάκας και Τρικάλων φιλοξένησαν τα πληρώματα στις ανασυγκροτήσεις αλλά και στον τερματισμό του σκέλους.

Η αυριανή ημέρα αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού τα 155,80 χλμ. που περιλαμβάνει είναι αρκετά για να αλλάξουν την εικόνα του αγώνα.

ΠΗΓΗ:

 

Tags
Back to top button