Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Στην κορυφή της ελληνικής αγοράς το 2016 η Toyota

Η Τoyota, τη χρονιά 2016, βρέθηκε και πάλι στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου με συνολικές ταξινομήσεις 10.439 αυτοκινήτων.

Αναλυτικότερα, η ιαπωνική μάρκα αναδείχθηκε στη κορυφή των επιβατικών με 9.496 ταξινομήσεις, όγκος που αντιστοιχεί στο 12 % της αγοράς και με  943 ταξινομήσεις επαγγελματικών ή ποσοστό 16,8%.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς, Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς  δήλωσε τα εξής: «Το 2016 ήταν μια χρονιά με μια μεγέθυνση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου κατά 3,7% σε σχέση με το 2015. Η Toyota Ελλάς και το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της πέτυχαν κι αυτή τη χρονιά αύξηση μεριδίου της μάρκας στο 12,4%  κι έτσι ενίσχυσαν περαιτέρω και την ηγετική θέση της Τoyota στην ελληνική αγορά.   

Επιπρόσθετα, τα υβριδικά μας μοντέλα κατακτούν όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη των ελλήνων καταναλωτών.  Τρανή απόδειξη οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων μας (Yaris, Auris, Prius & RAV4) οι οποίες αυξήθηκαν κατά 14,6%, το 2016 έναντι 8,4% του  2015».

Τις τελευταίες ημέρες του 2016, η Τoyota υποδέχθηκε στην χώρα μας, το νέο C-HR, το οποίο προσδίδει μια ισχυρή, νέα παρουσία στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C Crossover. 

Με το νέο C-HR, η ΤΟΥΟΤΑ, ενδυναμώνει, για την χρονιά που έρχεται, την ισχυρή παρουσία της στην υβριδική τεχνολογία σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες της ελληνικής αγοράς.

Tags
Back to top button