Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Στην Αμερική το επόμενο γκραν πρι της F1

Μετά τη Σουζούκα σειρά έχει η πίστα Ώστιν. Εκεί θα αναμετρηθούν οι διεκδικητές του φετινού τίτλου. Αν και τα πράγματα έχουν σχεδόν ξεκαθαρίσει ωστόσο ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Στις 22 Οκτωβρίου, στον επόμενο αγώνα της F1 θα κριθούν πολλά.

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε το Ιαπωνικό Grand Prix εκκινώντας από την pole με στρατηγική μια αλλαγής: Πολύ μαλακή/μαλακή γόμα. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ξεπέρασε τους 40 βαθμούς Κελσίου. Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν την ίδια τακτική με το νικητή υπήρξε όμως και μια αξιοσημείωτη εξαίρεση: Ο έτερος οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas. Καθότι είχε ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα και διένυσε περισσότερους γύρους στο πρώτο μέρος πριν αλλάξει. Το παράδειγμά του ακολούθησε και ο Raikkonen. Τα μονοθέσια που έκαναν περισσότερους γύρους στην αρχή με τα μαλακά ελαστικά ήταν οι Renault, μπήκαν τελευταίες στα πιτ.

Χάρη στις μακριές παρατεταμένες στροφές υψηλής ταχύτητας η Σουζούκα είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες για τα ελαστικά. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στους πρώτους γύρους και το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας μετέπειτα μείωσε λίγο τη φθορά, αυξάνοντας την απόσταση που διένυσαν οι οδηγοί στο πρώτο μέρος. 

O Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας τακτική μιας αλλαγής ελαστικών. Στον 22ο γύρο έβγαλε τη πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα. Σταμάτησε αμέσως μετά τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen που τερμάτισε δεύτερος. Ο Ολλανδός έκανε την ίδια αλλαγή πολύ μαλακή/ μαλακή γόμα ένα γύρο πριν, προσπαθώντας να βγει εμπρός (undercut) από τη Mercedes. Προβλέψαμε ότι η τακτική της μιας αλλαγής θα είναι αποτελεσματική σε χαμηλή θερμοκρασία. Τελικά αποδείχτηκε αποτελεσματική και σε ζεστό καιρό χάρη στην εξαιρετική σταθερότητα των δυο γομών και τις δυο περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας (πραγματικό και εικονικό) στην αρχή.

Ακόμη οι επικεφαλής των ομάδων δεν έχουν αποφασίσει για το πόσα pit stop θα κάνουν και τι γόμες θα χρησιμοποιήσουν. Όλα θα κριθούν από τις καιρικές συνθήκες αλλά και τις συμβουλές που θα δώσουν οι ειδικοί της Pirelli.

Tags
Back to top button