Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Σε ομηρία 100.000 υποψήφιοι οδηγοί μετά τη νέα αποχή των εξεταστών

Στον αέρα είναι για ακόμα μια φορά 100.000 υποψήφιοι οδηγοί μετά την απόφαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης να απέχει από τις εξετάσεις, αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στη λύση που βρέθηκε για την ασφαλιστική κάλυψη των οχημάτων τους.

Οι εκπαιδευτές ουσιαστικά θεωρούν μη λύση τα ασφαλιστικά προϊόντα που προτείνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς δεν τους καλύπτουν για το σκέλος των ποινικών ευθυνών σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.

Το υπουργείο, από την πλευρά του, περνά στην αντεπίθεση αφήνοντας σοβαρές υπόνοιες για τον πραγματικό λόγο που αντιδρούν. Ωστόσο πολλά από τα σημεία που παραθέτουν οι εκπαιδευτές έχουν βάση. Συγκεκριμένα:

-Τα ασφαλιστικά προϊόντα που προτείνουν οι εταιρείες δεν είναι έτοιμα ακόμα (οι περισσότερες ασφαλιστικές τα προγραμματίζουν από τον Μάιο).

-Σε περίπτωση που υπάρξει καταδικαστική απόφαση ποινικού δικαστηρίου προβλέπεται ακόμα και η αφαίρεση άδειας άσκησης επαγγέλματος.

-Ο νόμος προβλέπει τη διεξαγωγή των εξετάσεων σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους ή πίστες εκπαίδευσης, αλλά τέτοιοι χώροι δεν υπάρχουν στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.

-Στο δεύτερο στάδιο της πρακτικής εξέτασης προβλέπεται ότι εντός του οχήματος θα πρέπει να βρίσκεται άλλος εκπαιδευτής, που δεν θα έχει σχέση εργασίας με τη σχολή οδηγών που εκπαίδευσε τον υποψήφιο. Ωστόσο, σύμφωνα με τον ΕΦΚΑ, η παρουσία εκπαιδευτή υπόκειται στους νόμους παροχής υπηρεσιών, άρα θα πρέπει να υπάρξει ιδιωτικό συμφωνητικό που να επικυρώνει τη σχέση εργασίας. Δηλαδή να γίνει πρόσληψη. Η Ομοσπονδία σημειώνει ότι έχει απευθύνει ερώτημα στον υφ. Εργασίας Τ. Πετρόπουλο και περιμένει απάντηση.

«Για άλλη μία φορά η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κάνει το μαύρο άσπρο, βαφτίζοντας τη μικτή ασφάλεια αυτοκινήτων σε ειδικό ασφαλιστικό προϊόν», σημειώνουν οι εκπαιδευτές και ζητούν απεμπλοκή του εκπαιδευτή από οποιαδήποτε ποινική ή οικονομική ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος κατά τη στιγμή που ο μαθητής θα είναι μόνος του εντός του οχήματος.

Και αντιπροτείνουν ειδικό ασφαλιστήριο με επιβάρυνση του μαθητή για τις εξετάσεις τη στιγμή που θα βρίσκεται μόνος του εντός του αυτοκινήτου καθώς και το συγκεκριμένο ασφαλιστήριο να καλύπτει ζημιές που πιθανόν θα προκληθούν στο αυτοκίνητο.

Για πρωτοφανή και κακόγουστη θεατρική παράσταση κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το υπουργείο, αφήνοντας μάλιστα αιχμές πως μοναδικός στόχος της ομοσπονδίας είναι «να επιστρέψουμε στο παλαιό καθεστώς της “άρρηκτης σχέσης” εκπαιδευτή – υποψήφιου οδηγού», κάτι το οποίο δεν πρόκειται να γίνει, καθώς η ηγεσία του υπουργείου «δεν εκβιάζεται από κανέναν».

(Δέσποινα Κονταράκη, από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου)

Tags
Back to top button