Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Σε δύο εκδόσεις το επαγγελματικό Isuzu D-Max (φώτο)

Το νέο Isuzu D-Max απευθύνεται στον επαγγελματία που θέλει να συνδυάσει τη δουλειά με τις οικογενειακές του μετακινήσεις. Και φυσικά μπορεί να κάνει αυτό το συνδυασμό αφού στη διπλοκάμπινη έκδοση του D-Max μπορούν να ταξιδέψουν άνετα τέσσερις ενήλικες.

Το νέο D-Max έχει σχεδιασθεί έχοντας ως βάση το εξελιγμένο σασί. Υπάρχουν δύο εκδόσεις. Η Activity και η Gravity που εξωτερικά δεν διαφέρουν. Και οι δύο «φοράνε» τον πετρελαιοκινητήρα των 1.898 κ.εκ.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν το Activity ,που είναι η βασική έκδοση.

Έχει καλή κύλιση στην εθνική οδό και δεν κουράζει οδηγό και επιβάτες. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων με μια σχετικά κοντή πρώτη. Στην εθνική οδό οδηγώντας με 2.000 στροφές, το ταχύμετρο το βλέπεις να σταθεροποιείται στα 110 χιλιόμετρα. Η μέση κατανάλωση διαφέρει από την εργοστασιακή. Το εργοστάσιο δίνει 8.4 λ/100 χλμ και εμείς κινηθήκαμε κάπου ανάμεσα στα 11.8 – 12.1 λίτρα/ 100 χλμ. Ο κινητήρας Euro 6d, SCR+LNT+DPD+DOC με περιβαλλοντική απόδοση, λειτουργεί άψογα και δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι θορυβώδης. Ο θόρυβος εν στάσει είναι 74 db(A) και ο θόρυβος εν κινήσει είναι 71 db(A).

Έχει 16 αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής. Γενικά το επίπεδο θορύβου είναι χαμηλά. Το τούρμπο είναι βελτιωμένο ενώ η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Η μέγιστη ισχύς είναι 164 PS και η μέγιστη ροπή είναι 360 Nm (από 2.000-2.500 σ.α.λ). Η τελική ταχύτητα είναι 180 χιλιόμετρα και η επιτάχυνση (εργοστασιακή μέτρηση) από 0-100 χλμ./ώρα 12,5’’. Λεπτομέρειες οι επιδόσεις για έναν αγρότη.

Το μήκος του διπλοκάμπινου D-Max είναι 5265 (χλστ), το πλάτος 1870 (χλστ), το ύψος 1790 (χλστ) ,το μεταξόνιο 3125 (χλστ), το μετατρόχιο εμπρός 1570 (χλστ) και το μετατρόχιο πίσω 1570 (χλστ). Η ελάχιστη ακτίνα στροφής είναι 6,25 μ , το μήκος καρότσας 1805 (χλστ), το πλάτος καρότσας 1530 (χλστ), το ωφέλιμο φορτίο 1135 κιλά, το μικτό βάρος 3100 κιλά, το βάρος ρυμούλκησης με φρένα 3500 κιλά και το βάρος ρυμούλκησης χωρίς φρένα 750 κιλά.

Το ύψος της καρότσας που είναι 490 (χλστ) και το ύψος από το έδαφος για δύσκολα περάσματα είναι 240 χιλιοστά.

Η μπροστινή ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια και τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου και ελατήρια ενώ πίσω είναι με άκαμπτο άξονα με ελλειπτικά φύλλα σούστας και τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου.

Στην εθνική οδό τα φρένα είναι υποδειγματικά. Μπροστά έχει αεριζόμενους δίσκους, διαμέτρου 320mm, πάχους 30mm με δαγκάνες 2 εμβόλων και πίσω έχει αυτορυθμιζόμενα ταμπούρα διαμέτρου 295mm, πάχους 50mm.

Οι ζάντες στην έκδοση Activity είναι 18’’ ενώ τα ελαστικά 265/60R18.

Στις ορεινές διαδρομές δεν χρειάσθηκε ποτέ να χρησιμοποιήσουμε την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Το σύστημα μετάδοσης είναι 4x4 και μπορεί ο οδηγός ανάλογα με τη δυσκολία του δρόμου να επιλέξει την ένδειξη High η την Low. Φυσικά το πίσω διαφορικό είναι μπλοκέ. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές το νέο D-Max μπορεί να περάσει από νερό βάθους 80 εκατοστών.

Δεν βρήκαμε τέτοιο ποτάμι όποτε η δοκιμή αληθείας δεν πραγματοποιήθηκε. Οι τετρακίνητες εκδόσεις έχουν ένα εξελιγμένο πίσω διαφορικό με ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα. Το σύστημα αυτό βελτιώνει τις ικανότητες εκτός δρόμου και ταυτόχρονα μειώνει τον χρόνο εμπλοκής της τετρακίνησης.

Το D-Max είναι ένα επαγγελματικό όχημα που δεν θα δυσαρεστήσει τον επαγγελματία. Διαθέτει ADAS,Hill Start Assist/Hill Descent Control, Traction Control, ABS & Electronic Stability Control.

Το εσωτερικό του D-Max 3ης γενιάς έχει διαφορετική σχεδίαση από το προηγούμενο μοντέλο. Το παρμπρίζ έχει προστασία υπέρυθρης ακτινοβολίας, στο εσωτερικό πάνω από τον καθρέφτη υπάρχει θήκη για γυαλιά ενώ υπάρχουν θέσεις αρκετές για μικροαντικείμενα. Αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν και κάτω από τα πίσω καθίσματα. Μπροστά και δεξιά του οδηγού υπάρχει υποδοχή για πρίζα 12 V ενώ θύρα για USB υπάρχει μόνο για τους πίσω επιβάτες.
 

Το D- Max έχει στον στάνταρ εξοπλισμό 6 αερόσακους (αερόσακο για οδηγό-συνοδηγό) , πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας. Ακόμη διαθέτει Immobiliser, ABS µε EBD, υποβοήθηση πέδησης (BA), ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC), σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control System), Hill Start Assist / Hill Descent Control,Pre - Crash Safety, προειδοποίηση κινδύνου εμπρόσθιας σύγκρουσης, αποφυγή αλλαγής πορείας, αναγνώριση οδικών σημάτων, Lane Support, προειδοποίηση διερχόμενου οχήματος και άλλα πολλά συστήματα ασφαλείας που κάποτε τα βρίσκαμε μόνο σε Ι.Χ.

Αν μας ζητήσετε τη γνώμη μας ποιο D-Max συμφέρει πιστεύουμε ότι το ακριβότερο έχει βοηθήματα που χρησιμεύουν. Η τιμή της Activity είναι 34.350 ευρώ ( χωρίς το ΦΠΑ η τιμή για τον επαγγελματία είναι 28.131 ευρώ) και της πλουσιότερης έκδοσης Gravity είναι 35.950 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ 29.460) . Μικρή η διαφορά. Τα δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα θεωρώ ότι δεν είναι τόσο σημαντικά όσο είναι η κάμερα οπισθοπορείας.

Tags
Back to top button