Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΙΣΤΟΡΙΑ

Σαν σήμερα έγινε το ντεμπούτο ενός οχήματος που απέκτησε φανατικούς θαυμαστές

Ήταν ακριβώς σαν σήμερα πριν από 136 χρόνια. Ο Gottlieb Wilhelm Daimler είχε μόλις κατασκευάσει και έκανε το ντεμπούτο ενός οχήματος που τον επόμενο αιώνα απέκτησε φανατικούς θαυμαστές που μερικές φορές αρνούνται να οδηγήσουν οποιοδήποτε άλλο όχημα.

Ο μετέπειτα ιδρυτής της Mercedes λοιπόν εκείνη την ημέρα παρουσίασε την πρώτη μοτοσικλέτα. Η πρώτη μοτοσικλέτα είχε μέγιστη ταχύτητα που έφτανε τα 12 χλμ. την ώρα.

Τον 19ο αιώνα οι Γάλλοι και οι Γερμανοί είχαν πρωτοστατήσει για την κατασκευή της πρώτης μοτοσικλέτας. Ουσιαστικά το πρώτο μοντέλο ήταν ένα ποδήλατο με μια μικρή μηχανή. Οι Γάλλοι ήταν εκείνοι που είχαν βάλει πρώτοι πετάλια και μηχανή στο ποδήλατο, αλλά οι Γερμανοί ήταν εκείνοι που την εξέλιξαν με μια μηχανή εσωτερικής καύσης.

Το όνομα της πρώτης μηχανής ήταν Reitwagen, ένα ποδήλατο με ξύλινο σκελετό, δυο μικρές βοηθητικές ρόδες και σέλα. Ο σχεδιαστής της και μετέπειτα ιδρυτής μιας αυτοκρατορίας στον χώρο των οχημάτων, γεννήθηκε το 1834 στο Σόρντορφ της σημερινής Γερμανίας. Ήταν από τους πρωτοπόρους στην δημιουργία μηχανών εσωτερικής καύσης και μαζί με τον συνεταίρο του Wilhelm Maybach είχαν ως στόχο να κατασκευάσουν μικρούς κινητήρες υψηλής ταχύτητας που θα μπορούν να τοποθετηθούν σε όλα τα μέσα μετακίνησης.

Μαζί βάλθηκαν να βρουν το κατάλληλο καύσιμο που θα έδινε κίνηση στον τετράχρονο κινητήρα και κατάφεραν να κατασκευάσουν μια μηχανή με εξαιρετική για την εποχή φυσικά, απόδοση.

Από εκεί και πέρα η διαδρομή της εταιρείας που δημιούργησαν λίγο αργότερα αλλά και της μηχανής ως οχήματος είναι λίγο έως πολύ γνωστές. Η μοτοσικλέτα μικρού ή μεγάλου κυβισμού παραμένει ένα δημοφιλές μεταφορικό μέσοι με πολλούς υπέρμαχους. Αν όλοι οδηγούν με προσοχή, τότε η μοτοσικλέτα είναι ένα πολύ χρήσιμο μεταφορικό μέσο.

Tags
Back to top button