Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ριτσώνα: Η μάχη των χρονομέτρων στην πιο γνωστή ανάβαση (φωτό)

Τον καλύτερό τους εαυτό έδωσαν οι 120 οδηγοί στον 1ο αγώνα  του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων, στην Ανάβαση Ριτσώνας. Χιλιάδες φίλοι των αγώνων έδωσαν το καθιερωμένο τους ραντεβού στη γνωστή ανάβαση και χειροκρότησαν τις προσπάθειες στων αγωνιζομένων.

Την  καλύτερη επίδοση στην Ομάδα Ν πέτυχε ο Γιάννης Ποτουρίδης που ήταν ο ταχύτερος της κατηγορίας και στα δύο ανεβάσματα. Ο Γιάννης Φωτεινέλης με το Honda Civic Type R τερμάτισε δεύτερος και παράλληλα πρώτος στην Ν έως 2 Λίτρα. Το βάθρο της Ν συμπλήρωσε ο Νίκος Κόμνος (Peugeot 106 S16) που ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση της «μικρής» Ν. Τρίτος στη Ν έως 2 Λίτρα τερμάτισε ο Βασίλης Ρέκκας με Citroen Saxo VTS.

Στην Ομάδα Α, ο πρωταθλητής του 2016, «Σάκης Λιώρης» (Ford Escort WRC) επικράτησε για μόλις 0,22 δευτ. του Ανδρέα Ντόφη (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ο οποίος έκανε δυναμικό comeback στις αναβάσεις. Δεν μπόρεσε να απειλήσει τους προπορευόμενους ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC που τερμάτισε τρίτος. Στην Α έως 2 Λίτρα, ο ταχύτερος στο πρώτο σκέλος, Αλέξανδρος Τσιόγκας δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στο δεύτερο εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Τελικός νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) που κινήθηκε ταχύτατα στο δεύτερο σκέλος, αφήνοντας πίσω του τους Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS), Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa) και Σπύρο Βοργιά, η διαφορά των οποίων ήταν μικρότερη του μισού δευτερολέπτου!

Ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) μπήκε με το δεξί στο φετινό πρωτάθλημα επικρατώντας του συναγωνισμού στη Ριτσώνα στην Ομάδα Ε. Ο Σάκης Τροβάς (BMW M3) κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3) που πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο ανέβασμα. Στην Ε έως 2 Λίτρα, πρώτος ολοκλήρωσε ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX), χωρίς να απειληθεί από τους Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort RS 2000) και Παναγιώτη Μπιμπίκα (Volkswagen Golf) που συμπλήρωσαν το βάθρο.

Την ανατροπή έκανε στη Formula Saloon ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer Evo IX) που κατάφερε να «κλέψει» τη νίκη από τον Κωνσταντίνο Λαζαρίδη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) στο τέλος. Τρίτος τερμάτισε ο περσινός πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος (Audi R8).

Στα ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS1600) δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS2000) και τον ακολούθησε ο Λάμπρος Αγγελάκης με ίδιο αυτοκίνητο.

 

Tags
Back to top button