Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Range Rover: Σε 90'' η 48ετής εξέλιξη του πιο πολυτελούς SUV (βίντεο)

Mercedes-Benz, Porsche, Bentley, Jaguar, Maserati, Rolls-Royce, Lamborghini… Όλοι έχουν μπει ή ετοιμάζονται να μπουν στην αγορά των μεγάλων SUV πολυτελείας. Όμως τα Range Rover είναι μαζί μας ήδη 48 χρόνια, από τότε που η Land Rover ξεκίνησε την εξέλιξη του πρωτοπόρου μοντέλου που ίδρυσε την κατηγορία.

Μέσα σε πέντε σχεδόν δεκαετίες, είχαμε τέσσερις γενιές Range Rover: από το πρώτο, 3θυρο μοντέλο του 1970, στο 5θυρο του 1981, στο μοντέλο δεύτερης γενιάς (με την BMW) το 1994, τρίτης γενιάς (με τη Ford) το 2001 και τέταρτης γενιάς (υπό την ιδιοκτησία της Tata) το 2012.

Το αποτέλεσμα της μακρόχρονης εξέλιξης είναι ένα Range Rover πιστό στην κεντρική ιδέα του πρώτου μοντέλου, αλλά και εντελώς διαφορετικό από εκείνο. Το σημερινό μοντέλο είναι σχεδόν ολόκληρο από αλουμίνιο, ενώ το πρώτο είχε αλουμινένιο αμάξωμα πάνω σε ατσάλινο πλαίσιο. Το σημερινό είναι και πολύ μεγαλύτερο: 5,20 m μήκος σε 3,12 m μεταξόνιο, αντί για τα 4,45 m μήκος και 2,54 m μεταξόνιο του παλιού.

Οι μεγαλύτερες διαστάσεις και ο πολύ πλουσιότερος εξοπλισμός σημαίνουν έναν τόνο βάρους παραπάνω. Όμως η αύξηση της ιπποδύναμης είναι δυσανάλογη, αφού το κορυφαίο σημερινό Range Rover έχει πάνω από τέσσερις φορές τα άλογα του πρώτου: 550 αντί για μόλις 135!

Πηγή: Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης,

Tags
Back to top button