Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Πώς ο Lewis Hamilton βρέθηκε ξαφνικά πρώτος στο βάθρο του Μπαχρέιν

Ο Lewis Hamilton είχε προετοιμασθεί για μια 3η θέση στο νυκτερινό Γκραν Πρι του Μπαχρέιν. Ξαφνικά εκμεταλλεύτηκε την ατυχία του Sebastian Vettel και είδε τη 2η θέση να του χαμογελά.

Λίγους γύρους πριν τον τερματισμό η τύχη ξαναχαμογέλασε στον Βρετανό. Ο Leclerc που είχε την pole position και οδήγησε όλο τον αγώνα ξαφνικά είδε τη Ferrari του λαβωμένη. Και από το πουθενά ο Lewis Hamilton με την καινούργια του κόμμωση, τα κοτσιδάκια και τη χωρίστρα, βρέθηκε πρώτος. Το είδε ο μάνατζερ του και κουνούσε το κεφάλι. Ούτε ο ίδιος δεν το πίστευε.

Πίσω του τερμάτισε ο Bottas ο δεύτερος οδηγός της Mercedes.

Λογικό ήταν στη Ferrari να κλαίνε. Πίστευαν να κάνουν μετά από πολλούς αγώνες το 1-2 και τελικά έκαναν το 3-4. Πριν αντιμετωπίσει μηχανικό πρόβλημα ο Leclerc είχε τέτοιο προβάδισμα που πραγματοποίησε το δεύτερο pit stop του χωρίς να χάσει την πρωτοπορία. Πήρε βαθμό για τον ταχύτερο γύρο. Υπήρξε έντονη στρατηγική μάχη ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari. Αμφότερες οι ομάδες επιχείρησαν τακτική προσπεράσματος μέσω των πιτ (undercut) και στην πρώτη και στην δεύτερη αλλαγή ελαστικών. 

Οι τρεις οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές δυο αλλαγών σ’ ένα συναρπαστικό αγώνα που είχε ως χαρακτηριστικό πολλές διαφορετικές τακτικές καθώς η πτώση απόδοσης των ελαστικών, λόγω θερμικής καταπόνησης, ήταν σε υψηλά επίπεδα.

Ο Sebastian Vettel, τερμάτισε 5ος μετά από τρεις επισκέψεις στα pit, η τελευταία ήταν απόρροια συμβάντος στην πίστα. Μολονότι είχαμε πολλές διαφορετικές στρατηγικές όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα εκτός από τον οδηγό της Williams, Robert Kubica. O μόνος οδηγός που επιχείρησε στρατηγική μιας αλλαγής ήταν ο Daniel Ricciardo της Renault. Εγκατέλειψε δυο γύρους πριν το φινάλε.

 

Tags
Back to top button