Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Πτώση F-16: Το μαχητικό εκπέμπει ακόμα σήμα - Θα επιχειρήσει βαθυσκάφος της ΠΑ

Η Πολεμική Αεροπορία συνεχίζει να ερευνά τα αίτια της πτώσης του F-16 Block 52+ βόρεια της Ψαθούρας

Μία ημέρα μετά το μαχητικό αεροσκάφος συνεχίζει να δίνει ακόμα σήμα και έτσι βαθυσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας θα επιχειρήσει να εντοπίσει τμήματα του που ενδεχομένως να προσφέρουν πληροφορίες για τα αίτια της πτώσης, εφόσον αυτά βρίσκονται σε βάθος μικρότερο των 1.000 μέτρων.

Πτώση F-16: Την Παρασκευή παίρνει εξιτήριο ο πιλότος - Επικρατούσαν 7 μποφόρ, λέει καπετάνιος μετά την επιχείρηση διάσωσης

Το πόρισμα θα βγει μετά την ολοκλήρωση της έρευνας, θα είναι απόρρητο και γνωστοποιηθεί σε κλειστές συσκέψεις στις πολεμικές μοίρες καθώς γίνονται αντικείμενα της ασφάλειας πτήσεων, όπου η ελληνική αεροπορία κατέχει υψηλότατη θέση με πολύ χαμηλούς δείκτες.

Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα φαίνεται να υπήρξε βλάβη στον κινητήρα. Αυτό σήμαίνει είτε ότι υπήρξε καταστροφική αστοχία υλικού, δηλαδή ότι μπορεί να έσπασε αναπάντεχα κάποιο εξάρτημα του κινητήρα, είτε ότι έσβησε. Στην περίπτωση που σβήσει ο κινητήρας σύμφωνα με το πρωτόκολλο ασφαλείας ο πιλότος επιχειρεί επανεκίννηση δύο φορές και αν δεν πετύχει την τρίτη φορά εγκαταλείπει το αεροσκάφος.

Όπως αναφέρουν ειδικοί στην ΕΡΤ, η πτώση του F-16 έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με την πτώση του 2007 και ότι υπήρξαν κάποια από τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά, δηλαδή καταστροφική αστοχία υλικού στον κινητήρα και σβήσιμο κινητήρα.

Πηγές από το αεροπορικό επιτελείο τονίζουν ότι ο υποσμηναγός λειτούργησε υποδειγματικά σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ειδοποιώντας ακόμη και με το κινητό του ώστε να γνωρίζουν όλοι ότι είναι καλά. Και υπενθυμίζουν ότι την περασμένη χρονιά η αεροπορία θρηνούσε για 5 αεροπόρους της.

Η συντήρηση των εκτινασσόμενων καθισμάτων απαιτεί υψηλή ακρίβεια καθώς παίζει καθοριστικό ρόλο στη διάσωση και επιβίωση του πιλότου όταν εξαντληθούν οι επιλογές του

 

Tags
Back to top button