Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Πρώτη οδηγική εμπειρία του 9θέσιου Peugeot Traveller

Η απόλυτη διασκέδαση για ταξίδια με φίλους. Για τέσσερα ζευγάρια είναι ιδανική λύση για να κάνουν το γύρο της Ελλάδος αλλά και γιατί όχι το γύρο της Ευρώπης.

Ήμουν τυχερός που οδήγησα το Peugeot Traveller 9 θέσεων. Ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε συγκεκριμένες κατηγορίες αγοραστών.  Απευθύνεται στα γραφεία ενοικιάσεων, στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες η στους πολύτεκνους.

Το Peugeot Traveller παρουσιάζεται στο διαδίκτυο για πρώτη φορά σε οδηγικό τέστ για το pronews.gr.

Το βλέπετε μεγάλο αλλά μην τρομάζετε. Είναι πανεύκολο στην οδήγηση. Και δεν χρειάζεται επαγγελματικό δίπλωμα. Με το ερασιτεχνικό σας δίπλωμα μπορείτε να το οδηγήσετε και να  πάτε όπου θέλετε με την παρέα σας.

Οι ξενοδοχειακές μονάδες που παραγγέλνουν την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Traveller,το θέλουν για να μεταφέρουν τους πελάτες τουςαπό τα αεροδρόμιαστα ξενοδοχεία. Η ακόμη για να κάνουν μονοήμερες εκδρομές με μικρά γκρουπ. Μεταφέρει 8 επιβάτες (+ τον οδηγό). Έχει άφθονο χώρο για τις αποσκευές. Είναι η ιδανική λύση.

Εκεί όμως που το αυτοκίνητο αυτό γίνεται  ιδιαίτερα χρήσιμο, είναι σε φιλικές παρέες που τους αρέσουν τα ταξίδια. Για παράδειγμα τέσσερα ζευγάρια η δύο τετραμελείς οικογένειες μπορούν να το νοικιάσουν και να κάνουν ατέλειωτα χιλιόμετρα με ελάχιστα έξοδα. Σήμερα που υπολογίζουμε τα πάντα – όχι μόνο οι Έλληνες αλλά και οι Ευρωπαίοι – οφείλουμε να σκεφτόμαστε πως μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα στη ζωή μας,ξοδεύοντας λιγότερα. Με το Traveller κάναμε 900 χιλιόμετρα και η κατανάλωση σε μικτές διαδρομές ήταν εντυπωσιακή.

Οι Γάλλοι στις εργοστασιακές μετρήσεις δίνουν για 100 χιλιόμετρα εντός πόλης κατανάλωση 5.6. Εκτός πόλης η κατανάλωση είναι 5 λίτρα ενώ στη μικτή διαδρομή είναι 5.2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Στο Peugeot Travelle rυπάρχουν τρείς σειρές καθισμάτων που φιλοξενούν τρία άτομα η κάθε σειρά. Και φυσικά ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος για τις βαλίτσες  όλων των επιβατών.Στις περισσότερες όμως περιπτώσεις τα οκτώ  άτομα είναι καλύτερα για να κάθονται πιο άνετα οδηγός και συνοδηγός. Όταν είναι εννέα επιβάτες οι δύο συνοδηγοί ταξιδεύουν κάπως πιο στριμωγμένα σε σύγκριση με τους πίσω επιβάτες που κάθονται ευρύχωρα και αναπαυτικά.

Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε είναι προδιαγραφών Euro 6 και οι εκπομπές ρύπων (CO2  g/km) είναι 137.  Κινείται εύκολα στο δρόμο χωρίς να κουράζει τον οδηγό. Το σύστημα διεύθυνσης είναι με ηλεκτρο-υδραυλική υποβοήθηση.

Δοκιμάσαμε το PeugeotTravellerμε τον τετρακύλινδρο  κινητήρα  πετρελαίου 1560 κ.εκ με τροφοδοσία άμεσου ψεκασμού (turbo) που αποδίδει 115 ίππουςστις  3500 σαλ. Η ροπή του (Nm) είναι 300/1750 σ.α.λ.

Το χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο είναι υποδειγματικό. Οι σχέσεις «κουμπώνουν» εύκολα και στις μεγάλες αποστάσεις  μπορείς  να επιλέξεις την ταχύτητα που θέλεις και να ενεργοποιήσεις το cruise control κάνοντας έτσι πιο ξεκούραστο το ταξίδι. Η μέση ταχύτητα που κινηθήκαμε ήταν περίπου 135 χιλιόμετρα ενώ το κοντέρ του άγγιξε τα 160 χιλιόμετρα. Ταχύτητα που είναι και η εργοστασιακή τελική του.

Αυτό που έχει σημασία για ένα μεγάλο αυτοκίνητο που «φιλοξενεί» 9 άτομα είναι ότι κανένας από τους επιβάτες οι οποίοι έκαναν 400 χιλιόμετρα σε μικτή διαδρομή χωρίς καμιά στάση, δεν διαμαρτυρήθηκε. Δεν κουράστηκε. Θεωρώ ότι αυτό οφείλεται κυρίως στις αναρτήσεις και στο μεγάλο μεταξόνιο (3275 χλστ) .

Η μπροστινή ανάρτηση είναι ανεξάρτητη, τύπου McPherson με αντιστρεπτική ράβδο. Η πίσω είναι με ημιάκαμπτο άξονα, με τριγωνικά ψαλίδια και υδραυλικά αμορτισέρ. Και αυτά κάνουν όλη τη δουλειά  για να ταξιδεύουν άνετα οι επιβάτες. Οι ατέλειες των δρόμων δεν μεταφέρονται στο εσωτερικό. Τα ελαστικά είναι 215/65/R16.

Πολύ καλά είναι και τα φρένα. Μπροστά το Traveller έχει αεριζόμενους δίσκους και πίσω δίσκους.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν σε μαύρο χρώμα. Του ταιριάζει περισσότερο αυτό το χρώμα. Δείχνει πιο αριστοκρατικό. Στο Travellerοι επιβάτες περνούν  στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ανοίγοντας από τη δεξιά πλευρά μια δίφυλλη συρόμενη πόρτα. Δεν έχει παράθυρα για του πίσω επιβάτες. Έτσι πρέπει να είναι. Στη 2η και 3η σειρά καθισμάτων υπάρχουν φιμέ κρύσταλλα. Τα μόνα παράθυρα που ανοίγουν είναι για τον οδηγό και συνοδηγό.

Για να υπάρχει όμως η σωστή ατμόσφαιρα το Peugeot Traveller διαθέτει έναν αυτόματο διζωνικό κλιματισμό. Για τη 2η και 3η σειρά υπάρχουν ψηλά αεραγωγοί και εύκολα μπορείς να βρεις τη μέση λύση στην ιδανική θερμοκρασία για να μην δυσαρεστούνται  οι επιβάτες. Στην διάθεσή τους υπάρχουν και  δύο πρίζες 12V για να μην τσακώνονται ποιος θα πάρει πρώτος ρεύμα.

Ο οδηγός ανάλογα με το ύψος που έχει βρίσκει την ιδανική του θέση τόσο ρυθμίζοντας εκεί που θέλει το κάθισμα αλλά ρυθμίζοντας σε ύψος και βάθος την κολώνα του τιμονιού.

Κλείνοντας να επισημάνουμε ότι το Traveller έχει ABS σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών), BrakeAssist(σύστημα ενίσχυσης πέδησης), ESP(ηλεκτρικό σύστημα ευστάθειας) και ASR(σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιτάχυνση).

H αρχική τιμή του μοντέλου είναι 26.200 ενώ αυτό της δοκιμής μας 27.400 ευρώ. Αν  ο υποψήφιος αγοραστής θέλει αποκλειστικά  αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τότε η τιμή του ανέρχεται στα  28.300 ευρώ.

Tags
Back to top button