Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

PR: Οι καλοί και οι κακοί σ έναν δύσκολο και ταυτόχρονα ευαίσθητο τομέα

Στα 30 χρόνια εμπλοκής μου με το χώρο του αυτοκινήτου, είχα την τύχη να γνωρίσω αρκετούς διευθυντές από τις εισαγωγικές εταιρίες και πολλούς περισσότερους P.R.

Τι είναι οι P.R ; Κυρίως είναι αυτοί που έχουν άμεση σχέση με εμάς τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Αυτοί που επιμελούνται τα δελτία τύπου των εταιριών που δουλεύουν, προωθούν τα «προϊόντα» τους , φτιάχνουν  το πρόγραμμα του δημοσιογραφικού στόλου των αυτοκινήτων που διατίθενται για test drive και γενικά είναι αυτοί που προσπαθούν να δώσουν λύσεις στις δύσκολες στιγμές όταν προκύψει ένα πρόβλημα.

Προσπερνώ το παρελθόν και επικεντρώνομαι στο σήμερα. Γιατί το σήμερα έχει αξία.

Υπάρχουν νέοι άνθρωποι με σπουδές , που αγαπούν αυτό που κάνουν και ανταποκρίνονται και με το παραπάνω στα καθήκοντα τους. Αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία τις δύσκολες καταστάσεις και βρίσκουν ακόμη και στα δύσκολα λύσεις που ικανοποιούν αμφότερες τις πλευρές.

Υπάρχουν όμως και νέοι άνθρωποι με σπουδές που απλά κάνουν διεκπεραίωση των υποθέσεων που τους αναθέτουν. Δεν αγαπούν τη δουλειά τους όσο πρέπει. Και αν τους ζητήσεις να δώσουν λύση σε ένα πρόβλημα, με το πρόσχημα ότι δεν τους το επιτρέπει η εταιρία τους, αποφεύγουν να ασχοληθούν.

Θα με ρωτήσετε γιατί γράφω όλα αυτά και ποιον αφορούν.

Αφορούν όλους εμάς που είμαστε κατά των ωχαδερφιστών. Γιατί αυτοί που δεν θέλουν να δώσουν λύση σε ένα πρόβλημα είναι άχρηστοι. Δεν κάνουν γι αυτή τη δουλειά.

Οι άλλοι που το παλεύουν και εξαντλούν κάθε περιθώριο για να βρουν λύση, είναι αυτοί πάνε μπροστά στη ζωή. Είναι αυτοί που πρέπει οι  διευθυντές τους, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή να επιβραβεύσουν.

Έτσι είναι το σωστό. Οι καλοί πρέπει να αμείβονται.

Ξέρετε ποιο είναι το κακό που με τους ωχαδερφιστές.

Το κακό είναι ότι επειδή κάθονται σε μια καρέκλα νομίζουν ότι προσφέρουν έργο.

Το κακό είναι ότι πιστεύουν ότι είναι και οι πρώτοι στη δουλειά τους.

Το κακό είναι ότι δεν έχουν το γνώθι σ αυτόν.

Tags
Back to top button