Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Πως μια διαφημιστική καμπάνια μεγάλου οίκου μόδας κατέστρεψε την καριέρα ενός μοντέλου (βίντεο)

H αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια του ιταλικού οίκου Dolce & Gabbana για την Κίνα που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων τον Νοέμβριο του 2018 που κυκλοφόρησε, δεν έβλαψε μόνο τον διάσημο οίκο μόδας, αλλά και το μοντέλο που πρωταγωνίστησε σε αυτήν.

Η καμπάνια περιελάμβανε τρία τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, στα οποία μια Κινέζα προσπαθούσε να φάει πίτσα, μακαρόνια και σιτσιλιάνικα κανόλι χρησιμοποιώντας ξυλάκια (chopsticks). Η καμπάνια αποσύρθηκε άρον άρον, καθώς κατηγορήθηκε για εσφαλμένη κατανόηση του κινεζικού πολιτισμού και προώθηση κακών στερεοτύπων.

Το μοντέλο της διαφημιστικής εκστρατείας ονομάζεται Zuo Ye και σήμερα δηλώνει πως η συγκεκριμένη δουλειά της κατέστρεψε την καριέρα.

Τη Δευτέρα 21 Ιανουαρίου με μια μακροσκελή ανάρτησή της στο Weibo, το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, η νεαρή κοπέλα που πρόσφατα αποφοίτησε από το αγροτικό πανεπιστήμιο της Κουανγκτσόου ανέφερε μεταξύ άλλων πως «νιώθει ένοχη και ντροπιασμένη» και ζητάει παράλληλα την κατανόηση του κοινού.

«Συνήθως το να δουλεύεις για ένα διεθνές brand όπως η D&G αποτελεί ένα συναρπαστικό βήμα για την καριέρα ενός μοντέλου, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση σχεδόν σκότωσε την καριέρα μου στο μόντελινγκ».

Εξήγησε πως κατανοεί απόλυτα πως το όλο θέμα έχει να κάνει με το γεγονός ότι εκπροσωπεί την εικόνα της Κίνας και την κινεζική κουλτούρα και πως γι' αυτόν ακριβώς το λόγο «αισθάνεται ακόμα πιο ένοχη και ντροπιασμένη». Παράλληλα ορκίστηκε πως θα «βελτιώσει τη συμπεριφορά της» στο μέλλον.

Αναφερόμενη σε αυτή καθ' αυτή την καμπάνια, είπε πως γνώριζε ότι η γενική ιδέα είχε να κάνει με ιταλικά εδέσματα, όχι όμως και το ποια θα ήταν ακριβώς η αποστολή της. Τόνισε πως όταν της ζητήθηκε να φάει τα ιταλικά φαγητά χρησιμοποιώντας ξυλάκια, αισθάνθηκε πολύ άβολα. Εξήγησε ότι είδε για πρώτη φορά ολοκληρωμένα τα διαφημιστικά όταν κυκλοφόρησαν επίσημα, ενώ τόνισε πως έγινε στόχος αρνητικών σχολίων, χωρίς να λάβει καμία υποστήριξη από κανέναν.

Η τοποθέτησή της έχει διχάσει το κοινό, καθώς κάποιοι εκφράζουν τη στήριξή τους προς το πρόσωπό της, υπάρχουν όμως και εκείνοι που εξακολουθούν να είναι επικριτικοί απέναντί της.

«Πήρα ένα μάθημα από αυτό. Για ακόμα μια φορά ζητώ συγνώμη από τους συμπατριώτες μου», αναφέρει η ίδια.

Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τη διαφημιστική εκστρατεία, οι Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα ζήτησαν επίσημα συγγνώμη από τους Kινέζους, με ειδικό βίντεο, στο οποίο οι δυο σχεδιαστές μόδας εμφανίστηκαν με εμφανώς θλιμμένη έκφραση.

Tags
Back to top button