Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Περίπου 100.000 αεροταξί θα πετούν στον ουρανό της Κίνας μέχρι το 2030

Περίπου 100.000 ηλεκτροκίνητα αεροσκάφη κάθετης απο-προσγείωσης (eVTOL) αναμένεται ότι θα πετούν στους ουρανούς της Κίνας για την εξυπηρέτηση οικογενειακών αναγκών, αλλά και προσφέροντας υπηρεσίες αεροταξί μέχρι το 2030, σύμφωνα με μία αναφορά που δημοσιοποίησε η Οικονομική Συμμαχία της Οικονομίας Χαμηλού Ύψους στην Κίνα (CLAEA).

Η αναφορά προβλέπει ότι η εμπορευματοποίηση σε μεγάλη κλίμακα, των μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων και των αεροσκαφών eVTOL, αναμένεται ότι θα μειώσει το οικονομικό κόστος για την αγορά, αλλά και την πλήρη επιχειρησιακή χρήση τους, ενώ θα γίνουν πιο προσιτά σε μεγάλα κοινωνικά στρώματα.

Η CLAEA αναμένει ότι μέσα στα δύο ή τρία επόμενα χρόνια, οι μεγάλες πόλεις της Κίνας θα έχουν ολοκληρώσει την οργάνωση των δικτύων των αστικών εναέριων μεταφορών τους, ενώ θα υποστηρίζονται κατάλληλα οι υποδομές εδάφους, για τα εναέρια οχήματα που θα δραστηριοποιούνται εντός της λεγόμενης οικονομίας χαμηλού ύψους.

Tags
Back to top button