Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Οι τρείς λόγοι που κυριάρχησε στο Μόντρεαλ ο Lewis Hamilton

Αυτή τη φορά ο Lewis Hamilton δεν έκανε τα τρελά του. Πειθάρχησε στις εντολές του επικεφαλής της ομάδας του και πήρε τους πολύτιμους βαθμούς. Ποιοι όμως λόγοι βοήθησαν τον Βρετανό στην νίκη.

Ο πρώτος ήταν ότι είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά και είχε την  πόλ ποζίσιον στον αγώνα.

Ο δεύτερος γιατί ακολούθησε σωστή στρατηγική και έκανε μια μόνο αλλαγή. Άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 32ο γύρο. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas έμεινε λιγότερους γύρους στην αρχή με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.Άλλαξε στον 23ο γύρο έβγαλε την πάρα πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα με την οποία τερμάτισε.

Ο τρίτος είναι ότι δεν καταπόνησε τα ελαστικά του και σ αυτό τον βοήθησε σημαντικά η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Ο 2ος  και ο 3ος οδηγός  στην κατάταξη επίσης σταμάτησαν από μια φορά όμως χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα στο δεύτερο μέρος. Ο Hamilton ολοκλήρωσε ένα μεγάλο πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα αυτό του επέτρεψε να πραγματοποιήσει τη μοναδική του αλλαγή χωρίς να χάσει την πρωτοπορία στον αγώνα.

Η Ferrari υιοθέτησε μια διαφορετική προσέγγιση, έκανε δυο αλλαγές ώστε να τερματίσει στον αγώνα με την ταχύτερη πάρα πολύ μαλακή γόμα. Έτσι κέρδισαν θέσεις στο τέλος. Στην περίπτωση του Sebastian Vettel ο αγώνας του επηρεάστηκε από το χτύπημα στην εμπρός αεροτομή στην αρχή του αγώνα. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα εκτός από τους  Kevin Magnussen (Haas) και Pascal Wehrlein (Sauber).

 

Tags
Back to top button