Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Οι προβολείς πέφτουν αύριο στο Αυστριακό Grand Prix

Ο κόσμος της F1 βρίσκεται εδώ και τέσσερις ημέρες στην Αυστρία. Αύριο οι προβολείς πέφτουν στις Νορικές Άλπεις (Styrian mountains) για το Αυστριακό Grand Prix.

Όσοι παρακολουθείτε τους αγώνες της F1 θα ξέρετε ότι η πίστα αυτή είναι από τις πιο μικρές (σε απόσταση γύρους) και φυσικά  ο μικρότερος σε χρονική διάρκεια αγώνας. Η άσφαλτος έχει καλή πρόσφυση και τα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά είναι σχετικά χαμηλά.

Η πρόσφυση ασφάλτου έχει  κάθετη δύναμη. Όμως η  τραχύτητα ασφάλτου και οι πλευρικές δυνάμεις καταπονούν τα ελαστικά.Τα δυο πρώτα τμήματα  της πίστας έχουν γρήγορη ροή ενώ το τρίτο μέρος είναι πιο αργό και πιο τεχνικό. Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές οπότε αρκετές στροφές είναι τυφλές: Αποτελεί κλειδί το να βρεις σετάρισμα που σου δίνει αυτοπεποίθηση.Το πρόβλημα στον αγώνα αυτό είναι ο καιρός.

Όντας ορεινή τοποθεσία έχει απρόβλεπτο καιρό. Μπορεί να έχει καυτό ήλιο αλλά και μπόρες. Στην Αυστρία θα χρησιμοποιηθεί η ίδια γόμα ελαστικών με αυτή που χρησιμοποιήθηκε με την Γαλλία. Η καταγωγή δίνει στο Red Bull Ring την αίσθηση πίστας παλιάς σχολής την οποία πάντα εκτιμούν οι οδηγοί. Η διαδρομή είναι περισσότερο γκάζι φρένο και δεν παρουσιάζει μεγάλες απαιτήσεις σε πλευρικά φορτία.

Για το Red Bull Ring στο Spielberg επελέγησαν οι P Zero κίτρινη μαλακή, η P Zero κόκκινη πολύ μαλακή και η P Zero μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα: Πρόκειται ακριβώς για τον ίδιο συνδυασμό με πέρυσι, φέτος όμως οι γόμες είναι όλες ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες του 2017.

Tags
Back to top button