Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Ο Χ.Σπίρτζης δικαιολογεί τα γκράφιτι στο μετρό Θεσσαλονίκης: «Καλλιτεχνική δημιουργία»

Με ιδιαίτερο τρόπο σχολίασε ο Χρήστος Σπίρτζης τους βανδαλισμούς σε συρμούς του μετρό Θεσσαλονίκης, λίγες ημέρες μετά την άφιξή τους στο αμαξοστάσιο, αφού ανέφερε ότι είναι… απάντηση στους επικριτές του, ενώ τόνισε ότι το γκράφιτι αποτελεί έκφραση καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Τις προηγούμενες ημέρες κάποιοι κατάφεραν να μπουν στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας και να γεμίσουν με γκράφιτι τους συρμούς του μετρό Θεσσαλονίκης. Σε έναν από αυτούς έγραψαν «Welcome home baby», το οποίο ο κ. Σπίρτζης ερμήνευσε ως απάντηση σε όσους επέκριναν την πρόσφατη παρουσία του στο κεντρικό αμαξοστάσιο, όταν μπήκε το πρώτο βαγόνι στις ράγες.

«Το "Welcome home baby" είναι αν θέλετε και η απάντηση σε τέσσερα πρωτοσέλιδα κεντρικών εφημερίδων της Νέας Δημοκρατίας, που υποτίθεται ότι έχουν και μία σοβαροφάνεια, τα οποία μέσα μία μέρα πριν μας έλεγαν, ότι κάνουμε εγκαίνια στα βαγόνια. Αντί να τους ενημερώσουν αυτοί που για δεκαετίες δεν ολοκλήρωναν το μέτρο ή δεν προχωρούσαν το έργο, να το πω πιο κομψά, ότι υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, χρονικά ορόσημα, χρονοδιάγραμμα, πότε θα έρθουν οι συρμοί, τι πρέπει να γίνει για αυτούς τους συρμούς. Γιατί είναι μία τεχνολογία χωρίς οδηγούς, πρέπει να συναρμολογηθούν, να δοκιμαστούν, να τεσταριστούν, να μπουν στο αμαξοστάσιο και να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία. Το διαβάζω αυτά σε εφημερίδες, που υποτίθεται οι δημοσιογράφοι της είναι και έγκριτοι», δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.

Σε ό,τι αφορά τον βανδαλισμό με τα γκράφιτι, ο Χρήστος Σπίρτζης σημείωσε ότι ήδη ξεκίνησε η αποκατάσταση των βαγονιών από την κοινοπραξία του μετρό Θεσσαλονίκης, που είναι υπεύθυνη για τη φύλαξη και την ασφάλεια στο αμαξοστάσιο, σύμφωνα με τον νόμο. Σε κάθε περίπτωση, υπογράμμισε ο υπουργός, σύμφωνα με το ΑΠΕ, το γκράφιτι είναι μία έκφραση καλλιτεχνικής δημιουργίας. Επιπλέον, εξήγησε ότι θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα στη «νεολαία μας να έχουν μία δημιουργική, αν θέλετε, ενασχόληση και μέσα στον αστικό ιστό». «Υπάρχουν σημεία δομημένου χώρου, που θα μπορούσαν να αλλάξουν δημιουργικά μέσα από μία πολιτική που θα επιτρέψει ή να ομορφύνουν και οι γειτονιές μας και οι χώροι μας και κτίρια τα οποία είναι χάλια», συμπλήρωσε ο κ. Σπίρτζης.

Tags
Back to top button