Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ο ΣΕΑΑ αντιδρά στη μεθόδευση του κράτους για τον τρόπο λειτουργίας των ΚΤΕΟ

Η υπερπροσφορά μονάδων ιδιωτικών ΚΤΕΟ (πλέον των 170 σε όλη τη χώρα), σε σχέση με τα ελεγχόμενα οχήματα, έχει οδηγήσει σε πολύ χαλαρούς ελέγχους, καθώς τυχόν αυστηρή εφαρμογή των τεχνικών απαιτήσεων θα οδηγούσε σε μείωση της «δουλειάς» και άρα σε οικονομικό αδιέξοδο.

Στην Αθήνα μόνον, που λειτουργούν σχεδόν 40 μονάδες ΚΤΕΟ με πάνω από 80 γραμμές ελέγχου, η δυναμικότητα αυτών είναι τριπλάσια των ελεγχόμενων οχημάτων (στοιχεία 2016) ή περίπου +50% μεγαλύτερη από το φόρτο που θα προέκυπτε, αν υπήρχε πλήρης προσέλευση εκ μέρους των ιδιοκτητών (που δυστυχώς δεν υπάρχει).

Κάτω από αυτές τις συνθήκες το Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος προωθεί Προεδρικό Διάταγμα στο Συμβούλιο της Επικρατείας, με το οποίο πλέον θα επιτρέπεται στα ΚΤΕΟ να εγκαθίστανται στον αστικό ιστό των πόλεων, δηλαδή σε χρήσεις γενικής κατοικίας και πολεοδομικού κέντρου και όχι εκτός, σε ζώνες χονδρεμπορίου, βιοτεχνικές κλπ που ισχύει σήμερα.

Δίχως να έχει διαπιστωθεί ζήτημα εγγύτητας για τους οδηγούς και λαμβάνοντας υπόψη την προαναφερθείσα, κορεσμένη αγορά, είναι βέβαιο ότι η ελεύθερη εγκατάσταση των ΚΤΕΟ σε προνομιακές θέσεις στα κέντρα των πόλεων θα δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό έναντι των ήδη υφισταμένων εγκαταστάσεων και θα αυξήσει ακόμη περισσότερο την προσφορά, με αποτέλεσμα η ποιότητα των ελέγχων στα ΚΤΕΟ να υποτιμηθεί ακόμη περισσότερο.

Σημειώνεται ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών στη χώρα μας τα ποσοστά απόρριψης στα ΚΤΕΟ στα επιβατικά είναι 4,7% (ή στα ταξί 4,6%), όταν για παράδειγμα στην Γερμανία 33,6% (πηγή KBA)!

Ο ΣΕΑΑ είναι κάθετα αντίθετος στην ως άνω ανατροπή των κανόνων, καθώς με την υγιή λειτουργία των επιχειρήσεων των ΚΤΕΟ σχετίζεται άμεσα η οδική ασφάλεια, πολύ περισσότερο υπό τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που έχουν οδηγήσει πολλούς ιδιοκτήτες να πιστεύουν ότι η «οικονομία» στη συντήρηση /επισκευή ενός οχήματος είναι δίχως συνέπειες.

Ο ΣΕΑΑ επαναλαμβάνει την  επείγουσα ανάγκη έναρξης ελέγχων στα ΚΤΕΟ, καθώς από την ίδρυση τους, αν και προβλέπεται, ουδέποτε έχουν ελεγχθεί αιφνίδια, επί τόπου, κατά πόσον ασκούν αδιάβλητους ελέγχους. Ο επανέλεγχος οχημάτων που μόλις διήλθαν ΚΤΕΟ με επιτυχία, είναι απολύτως ικανός να διασφαλίσει την αποτελεσματικότητα των ΚΤΕΟ.

Tags
Back to top button