Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Ο Αδάμ είχε μία ή δύο γυναίκες στον Παράδεισο;

Με αφορμή έναν πίνακα του 15ου αιώνα, ο οποίος ανήκε στη συλλογή του Αυστριακού μαικήνα των Τεχνών, Κόμη Johann Nepomuk Wilczek και ο οποίος πωλήθηκε κατόπιν στην Αμερική, ανακινήθηκε ένα παλαιό ζήτημα: ο Αδάμ είχε μία ή δύο γυναίκες στον Παράδεισο;

Ο πίνακας αυτός αναπαριστούσε τον Αδάμ μεταξύ δύο γυναικών, εκ των οποίων η μία μοιραζόταν με τον Αδάμ ένα μήλο, ενώ η άλλη λάμβανε άλλο μήλο από τον όφι. Η μία ήταν ξανθή και η άλλη μελαχρινή.

Αλλά, ήταν αληθές ότι ο Πρωτόπλαστος ήταν πολύγαμος; Το θέμα αυτό, έγραφε ένας ιστορικός σε ιταλική εφημερίδα, το υποστήριξαν οι Ραββίνοι, οι οποίοι φρονούσαν ότι είχαν πλασθεί δύο γυναίκες. Η μία είχε δημιουργηθεί από πηλό (Κεφ. Α, σελ. 25 της Γένεσης) και η άλλη, από το πλευρό του Αδάμ (Κεφ. Β, στιχ. 21-11 της Γένεσης).

Οι Ραββίνοι έλεγαν, επίσης, πως η πρώτη ονομαζόταν Λίλιθ και η δεύτερη Εύα. Από τη Λίλιθ, ο Αδάμ απέκτησε τη Δεββώρα και τον Κάιν, ενώ από την Εύα, τη Δελβόρα και τον Άβελ.

Ο Αδάμ είχε μία ή δύο γυναίκες στον Παράδεισο; Ήταν ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα, το οποίο είχε προκαλέσει μεγάλες συζητήσεις και ακόμα μεγαλύτερες αντεγκλήσεις.

Η είδηση δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ», στις 02/08/1930…

Tags
Back to top button