Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Νέα Mercedes-AMG GLC 63 και GLC 63 Coupé (φωτό, βίντεο)

Η Mercedes-AMG παρουσίασε ένα ζευγάρι σπορ SUVs που βασίζονται στις GLC και GLC Coupé.

Τόσο η Mercedes-AMG GLC 63, όσο και η GLC 63 Coupé, διαθέτουν την βελτιωμένη τετρακίνηση 4MATIC+ που παίρνει κίνηση από έναν 4λιτρο V8 bi-turbo. Και τα δύο αυτοκίνητα θα παρουσιαστούν την άλλη εβδομάδα στο Διεθνές Σαλόνι της Νέας Υόρκης, με την εμπορική διάθεσή τους να ξεκινά το καλοκαίρι.

Η νέα έκδοση επιδόσεων των GLC έρχεται να κοντράρει αυτοκίνητα όπως η Porsche Macan Turbo, με τον χειροποίητο V8 να αποδίδει 476 ίππους και 66,3 kgm ροπή στην απλή έκδοση, και 510 ίππους και 71,4 kgm ροπή στην έκδοση S.

Και οι δύο εκδόσεις κινητήρα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων και οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι δυνατές. Για να πιάσει τα 100 Km/h από στάση η απλή έκδοση χρειάζεται 4”, ενώ η S χρειάζεται για την ίδια μέτρηση 3,8”. Και στις δύο περιπτώσεις όμως η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Η τετρακίνηση 4MATIC+ διαθέτει μεταβλητή κατανομή της ροπής και στέλνει κατά κύριο λόγο την κίνηση στους πίσω τροχούς. Τα τέσσερα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης είναι Comfort, Sport, Sport+ και Individual και επεμβαίνουν στο γκάζι, στο τιμόνι, στο κιβώτιο ταχυτήτων, στην τετρακίνηση και στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

Τέλος, το σύνολο ολοκληρώνεται με το επιθετικό αεροδυναμικό κιτ, την σπορ εξάτμιση με τα ενεργά κλαπέτα και τις ζάντες αλουμινίου 20”.

Πηγή: Παναγιώτης Πανάγος,

Tags
Back to top button