Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Νέα έρευνα καταρρίπτει το μύθο της ρύπανσης των ηλεκτρικών οχημάτων

Μία νέα μελέτη του International Council on Clean Transportation (ICCT), ασχολήθηκε με τον ισχυρισμό πως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι πολύ πιο “πράσινα” από αυτά που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα.

Σύμφωνα με αυτόν τον ισχυρισμό, ο κύκλος ζωής ενός ηλεκτρικού οχήματος, από τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του και την κατασκευή των μπαταριών, από τη χρήση ηλεκτρισμού για φόρτιση που βασίζεται σε παραγωγή λιγνίτη και έως την απόσυρσή του, έρχεται στο ίδιο επίπεδο ή και ξεπερνά τις εκπομπές ρύπων ενός συμβατικού αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η έρευνα λοιπόν έρχεται να αποδείξει πως ο ισχυρισμός δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και τα ηλεκτρικά οχήματα είναι όντως πιο φιλικά στο περιβάλλον, ακόμα και σε δίκτυα ηλεκτρισμού που βασίζονται σχεδόν αποκλειστικά στο λιγνίτη, όπως η Ινδία.

Έχουμε πολλά λόμπι της αυτοκινητοβιομηχανίας που λένε πως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι πολύ καλύτερα από τα συμβατικά αν λάβουμε υπόψη την παραγωγή του ηλεκτρισμού και των μπαταριών. Θέλαμε να δούμε μόνοι μας αν αυτά τα επιχειρήματα στέκουν. – Georg Bieker, ερευνητής ICCT

Η μελέτη ανέλυσε τα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούν το 2021 σε Ινδία, Κίνα, ΗΠΑ και Ευρώπη και αποτελούν το 70% των νέων πωλήσεων παγκοσμίως, ενώ είναι αντιπροσωπευτικές και για τις υπόλοιπες αγορές. Οι εκπομπές ρύπων λοιπόν που αντιστοιχούν στη διάρκεια ζωής (18 έτη) ενός ηλεκτρικού οχήματος, είναι 69% λιγότερες από ένα συμβατικό όχημα στην Ευρώπη η οποία έχει υψηλά ποσοστά παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Στις ΗΠΑ, το ποσοστό αυτό βρίσκεται στο 60%. Στην Κίνα που χρησιμοποιεί περισσότερο λιγνίτη το ποσοστό πέφτει στο 45% και στην Ινδία στο 34%.

Το ICCT ελπίζει πως η έρευνα θα βοηθήσει τους νομοθέτες να πάρουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με το μέλλον των μεταφορών, ενώ προτείνει να απαγορευτούν από το δρόμο όλα τα οχήματα με μηχανές εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030.

Οι μηχανές εσωτερικής καύσης κάθε είδους δεν μπορούν να φέρουν τη μείωση των αερίων θερμοκηπίου που χρειαζόμαστε για να επιβιώσουμε από την κλιματική αλλαγή. Αυτό είναι μία παγκόσμια αλήθεια και έτσι χρειάζεται να απαγορέψουμε τα αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης σε παγκόσμιο επίπεδο.

Tags
Back to top button