Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

«Μπλόκο» για παλιά αυτοκίνητα σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις από 1.1.2018

Αυστηρά μέτρα για τον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προκαλούν τα αυτοκίνητα τίθενται σε εφαρμογή σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις από την 1η Ιανουαρίου 2018. 

Ήδη, σε πολλές χώρες της Ευρώπης έχουν θεσπιστεί «ζώνες χαμηλών ρύπων» στα αστικά κέντρα, περιορίζοντας τη ρύπανση που προκαλούν οχήματα παλαιότερων αντιρρυπαντικών τεχνολογιών. Ιδιαίτερα αυστηρά είναι τα μέτρα που αφορούν στα πετρελαιοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας. 

Ειδικότερα, στο Άμστερνταμ, από την Πρωτοχρονιά απαγορεύεται η κυκλοφορία για τα Euro 1 βενζινοκίνητα και Euro 4 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Στη Βαρκελώνη, δεν επιτρέπεται η είσοδος σε οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 1-2, ασχέτως τύπου καυσίμου. 

Το Βερολίνο απαγορεύει την κυκλοφορία στα Euro 1 βενζινοκίνητα και Euro 4 πετρελαιοκίνητα. 

Επίσης, στις Βρυξέλλες μέχρι το 2021 θα έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία στα Euro 2 βενζινοκίνητα και Euro 4 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, στο Παρίσι θα απαγορεύονται τα Euro 3 πετρελαιοκίνητα και Euro 2 βενζινοκίνητα. 

Στο Όσλο, τα πετρελαιοκίνητα που είναι προγενέστερης τεχνολογίας από την Euro 6, θα πληρώνουν τέλος εισόδου 1,5-10 ευρώ την ημέρα, ανάλογα με την ώρα εισόδου. 

Η αύξηση των ΙΧ οδήγησε σε μέτρα

Τα μέτρα κρίθηκαν επιβεβλημένα μετά την αύξηση των επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ κατά 4,5% το 2017.  Από τα 241 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούσαν το 2016 στους ευρωπαϊκούς δρόμους, πλέον καταγράφονται 252 εκατομμύρια επιβατικά, με τα παλαιότερα εξ αυτών να συμμετέχουν 10 ως 15 φορές περισσότερο σε εκπεμπόμενους ρύπους. 

Πάνω από 14 έτη ο μέσος όρος ηλικίας των ΙΧ στην Ελλάδα

Σύμφωνα με παλαιότερα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), στη χώρα μας, ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων είναι αυξημένος. Στις κεντρικές ευρωπαϊκές χώρες, ο μέσος όρος των επιβατικών είναι κοντά στα 9 χρόνια. Στην ΕΕ, ανέρχεται στα 11 έτη, ενώ στην Ελλάδα ξεπερνά τα 14 έτη. 

Η μείωση των ρύπων εκτιμάται ότι σχετίζεται με 400.000 πρόωρους θανάτους που προκαλούνται από την ατμοσφαιρική ρύπανση στην ΕΕ. 

Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να εντάξουν στην γκάμα τους ηλεκτρικά μοντέλα. Την ίδια ώρα, πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις δείχνουν αποφασισμένες να καταργήσουν την πώληση νέων επιβατικών αυτοκινήτων που θα φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Tags
Back to top button