Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Μια Lamborghini Huracan Performante «δαμάζεται» στο Nurburgring (φωτό, βίντεο)

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545}

Μπορεί να την έχουμε δει καμουφλαρισμένη να γυρνά γρήγορα μέσα στην πίστα της Imola, με την Lamborghini να είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια της Huracan Performante, σήμερα όμως είναι η ευκαιρία να δεις αλλά κυρίως να την ακούσεις στην πίστα του Nurburgring, εκεί που κατάφερε να κάνει νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου περνώντας το 6:57 της Porsche 918.

Ο πιο άγριος “ταύρος” που έχει βγει από το εργοστάσιο της εταιρίας, πιάστηκε να κυκλοφορεί στην Πορτογαλία, και σύμφωνα με αυτά που έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα, η Lamborghini Huracan Performante εξοπλίζεται με τον 5.2-λίτρων V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα ο οποίος έχει μια μικρή αύξηση της ιπποδύναμης της τάξης των 25 με 40 ίππων, χωρίς ακόμα να έχει οριστικοποιηθεί το απόλυτο νούμερο. Όπως και να έχει μιλάμε για απόδοση 640 με 650 ίππων με περίπου 615 Nm ροπής.

Το βάρος του αυτοκινήτου σήμερα είναι 1.422 κιλά χωρίς υγρά και 1.550 με, με αυτό της Perfomante να έχει μειωθεί κατά περίπου 41 κιλά, με τα σχεδόν 11 εξ’αυτών να μειώνονται από την νέα εξάτμιση. Τα υπόλοιπα έρχονται από την εκτενή χρήση carbon στο σώμα του αυτοκινήτου. Ακολούθως, πλήρως επαναρυθμισμένες είναι οι αναρτήσεις, και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προκειμένου αυτό να κάνει γρηγορότερες αλλαγές, ενώ φοράει και νέα -μεγαλύτερα- κεραμικά φρένα. Η Huracan Performante φορά ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, ενώ αλλαγές έχει δεχτεί τόσο το σύστημα τετρακίνησης όσο και το σύστημα ABS.

H ανάρτηση αποτελείται από ενεργά αμορτισέρ και έχει επαναρυθμιστεί προκειμένου να συνεργάζεται καλύτερα με την ενεργό αεροδυναμική της Perfomante. Τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικοί ράβδοι παρέχουν πλέον 10% μεγαλύτερη κάθετη ακαμψία και 15% μεγαλύτερη οριζόντια ακαμψία, με την ενεργή κρεμαργιέρα να φέρει νέες ρυθμίσεις.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές υπάρχουν στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με το αυτοκίνητο να υιοθετεί το ALA (Aerodynamica Lamborghini Attiva) ή αν προτιμάς το ενεργό αεροδυναμικό πακέτο που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες προκειμένου να μετακινούνται τα αεροδυναμικά στοιχεία του πακέτου, πολύ γρηγορότερα από αντίστοιχες υδραυλικές προτάσεις. Η Huracan Perfomante διαθέτει ειδικά πτερύγια στο μπροστά μέρος, στην πίσω αεροτομή, ενώ ζευγάρι μικρών εισαγωγών κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, ανοιγοκλείνουν μεταφέροντας έτσι αέρα τόσο για την ψύξη της εξάτμισης, όσο και για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Ο αέρας αυτός στη συνέχεια εξέρχεται μέσω μιας οπής στην κάτω πλευρά της αεροτομής.

Η Lamborghini δηλώνει πως οι αεραγωγοί αυτοί ανοιγοκλείνουν μέσα σε μόλις 0,2 δευτερόλεπτα και όταν είναι ανοικτοί, η αεροδυναμική πίεση μειώνεται, ενώ όταν είναι κλειστοί, η αεροδυναμική πίεση αυξάνεται, δημιουργώντας έτσι aero vectoring. Αναλόγως αν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά ή δεξιά, το αντίστοιχο πτερύγιο παραμένει κλειστό, ενώ το απέναντι ανοίγει, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την αεροδυναμική πίεση στον εξωτερικό πίσω τροχό.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545}

Δείτε το βίντεο:

ΠΗΓΗ: autoblog.gr

Tags
Back to top button