Μετά από μία εκ του ασφαλούς αναγνωριστική εκκίνηση στην 1η ειδική διαδρομή, την δεύτερη ημέρα τα πληρώματα της Team Peugeot Total κινήθηκαν με μεγαλύτερη ταχύτητα και κατάφεραν να αναρριχηθούν ψηλότερα στην γενική κατάταξη με αποκορύφωμα την 1η θέση του Sébastien Loeb!
Η πρώτη νίκη για το PEUGEOT 3008DKR ήρθε μετά από μία εξαιρετική εμφάνιση του Sébastien Loeb που κατέκτησε την 2η ειδική διαδρομή διανύοντας 275 χιλιόμετρα από την Resistencia έως το San Miguel de Tucuman. Χάρη σε αυτή την επίδοση, το PEUGEOT 3008DKR του Γάλλου ρέκορντμαν κατάφερε να αναρριχηθεί στην 1η θέση της γενικής κατάταξης αποκτώντας προβάδισμα 28 δευτερολέπτων από τον All-Attiyah.
Η εν λόγω ειδική διαδρομή είχε κομμάτια που έδιναν μεγάλες ταχύτητες και χάρη στην βελτιωμένη αεροδυναμική του 3008DKR, ο Carlos Sainz ευνοήθηκε για να πιάσει την 3η θέση τόσο της διαδρομής όσο και της γενικής κατάταξης. Οι Stéphane Peterhansel και Cyril Despres είχαν μία πιο δύσκολη ημέρα. Ο Cyril έχασε την κεραία του συστήματος Sentinel που τον προειδοποιεί για τους προπορευόμενους οδηγούς και αναβάτες, ενώ ο Stéphane αντιμετώπισε δυσκολίες στην διαδρομή.
Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Ήταν μία πραγματικά πολύ γρήγορη διαδρομή αλλά δίχως οδηγικό ενδιαφέρον. Δεν είχα καθόλου μηχανικά προβλήματα αν και έπρεπε να διανύσω τα τελευταία περίπου 70 χιλιόμετρα πίσω από την σκόνη που άφηνε ο De Villiers, ο οποίος ήταν μπροστά από εμάς. Μας κόστισε λίγο χρόνο, αλλά ευτυχώς όχι κάτι σπουδαίο. Η ζέστη ήταν υποφερτή και κάποια στιγμή μπορέσαμε να σβήσουμε το κλιματισμό για να έχουμε λίγη παραπάνω ισχύ».
Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR #304): «Είχαμε μία καλή ημέρα. Δεν το ρισκάρισα καθόλου και χάρη στο κλιματισμό η ζέστη δεν αποτέλεσε πρόβλημα. Το χρησιμοποίησα από την αρχή έως το τέλος».
Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Ήταν αρκετά δύσκολα αφού σε μερικά σημεία έπρεπε να φρενάρω από τα 200 στα 50 χλμ./ώρα. Χάσαμε αρκετό χρόνο πίσω από την σκόνη των προπορευόμενων, αλλά το 3008DKR λειτουργεί ρολόι».
Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Αφού χάσαμε την κεραία, αποφασίσαμε να το πάμε πιο χαλαρά. Τα τελευταία 40 χιλιόμετρα δεν είχαμε δυνατότητα προειδοποίησης για μοτοσικλέτες μπροστά μας και δεν θέλαμε να το ρισκάρουμε. Μπορεί να είμαστε 10 λεπτά πίσω αλλά όπως στο Ντακάρ δεν έφτασε και το τέλος του κόσμου».
Τύπος διαδρομής: στενή, γρήγορη, δύσκολη για προσπεράσεις
Καιρικές συνθήκες: πολύ ζέστη, θερμοκρασίες στους 45°C