Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Με τις τρείς πιο σκληρές γόμες «κατεβαίνει» η Pirelli στο ισπανικό Grand Prix

«Είναι ο τελευταίος αγώνας που οι επιλογές ελαστικών είναι στάνταρ για όλες τις ομάδες. Από το Μονακό ο κάθε οδηγός θα κάνει τη δική του επιλογή όσον αφορά στις τετράδες ελαστικών που θέλει από κάθε προεπιλεγμένη γόμα…» είπε ο Mario Isola επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου.

Και συνέχισε: «Μολονότι η Βαρκελώνη είναι γνωστή στις ομάδες, η αεροδυναμική βελτίωση των μονοθεσίων με τα τελευταία πακέτα που θα εμφανιστούν στην Ισπανία θ’ αλλάξει τα δεδομένα. Θα έχουμε αυξημένη απόδοση ενώ και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης μπορεί να είναι υψηλότερη από τις δοκιμές. Θεωρούμε δεδομένο πως ο καιρός θα είναι σημαντικά πιο ζεστός απ’ ότι το Φεβρουάριο».

Στον αγώνα που θα γίνει στην Ισπανία η Pirelli φέρνει για πρώτη φορά φέτος σε αγώνα, τις τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας της: P Zero πορτοκαλί/σκληρή, P Zero άσπρη/μέση, και P Zero κίτρινη/μαλακή.

Φυσικά αρκετοί τους ρώτησαν για πιο λόγο αποφάσισαν αυτό. Η απάντηση ήταν απλή . Οι απαιτήσεις  στην πίστα της Καταλονίας είναι πολλές. Προκαλούνται φθορές από τις  γρήγορες παρατεταμένες καμπές αλλά και από την τραχύτητα της ασφάλτου σε συνδυασμό με πιθανόν υψηλές θερμοκρασίες. Καθώς σ’ αυτή την πίστα γίνονται συχνά δοκιμές εξέλιξης – φέτος διεξήχθησαν εκεί δυο περίοδοι – η  Βαρκελώνη ως διαδρομή είναι ίσως πιο γνωστή, από κάθε άλλη, για τις ομάδες. Έχουν όμως αλλάξει πολλά από την τελευταία τους επίσκεψη πριν δυο μήνες.

Για το λόγο  αυτό αποφάσισαν σκληρή γόμα. Και θα είναι η τελευταία  φορά όπου η επιλογή γομών θα είναι ίδια για όλους. Δηλαδή  επτά σετ από την πιο μαλακή εκ των διαθεσίμων γομών, 4 σετ από την μεσαία γόμα και 2 σετ από την πιο σκληρή γόμα.

Στον αγώνα αυτό πολλές ομάδες θα εμφανίσουν βελτιωμένη έκδοση ‘B spec’ του μονοθεσίου τους στη Βαρκελώνη. Οι ομάδες θα παρουσιάσουν τις τελευταίες βελτιώσεις τους αυτό πιθανόν θα μεταβάλλει τη συμπεριφορά των ελαστικών σε σχέση με τις δοκιμές. Σημειώστε ότι υπήρχε μια διαφορά πάνω από 1.5 sec μεταξύ της μέσης και της μαλακής γόμας στις δοκιμές: Αυτή λογικά θα μειωθεί. Και το εμπρός αριστερά ελαστικό δουλεύει πιο σκληρά: Από εκεί έρχεται ο περιορισμός σ’ αυτή την πίστα.

Αυτό σημαίνει ότι στον αγώνα αυτόν θα δούμε  περισσότερα από ένα πιτ στοπ. 

Tags
Back to top button