Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Με στρατηγική ενός πίτ στοπ κέρδισε ο Bottas

Ο Valtteri Bottas κέρδισε τον αγώνα στην Αυστρία, ακολουθώντας στρατηγική ενός πιτ στοπ. Άλλαξε από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) στην πολύ μαλακή γόμα (supersoft) στον 42ο γύρο. Η θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική υιοθετήθηκε από το Lewis Hamilton ο οποίος εκκίνησε με την πολύ μαλακή και μετά άλλαξε σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. 

O οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas κέρδισε για δεύτερη φορά στη σεζόν στο Red Bull Ring ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών. Εκκίνησε από την pole με την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) και μετέπειτα άλλαξε τοποθετώντας την πολύ μαλακή γόμα (supersoft).

Είδαμε ποικιλία στρατηγικών μιας αλλαγής καθώς στην εκκίνηση υπήρχαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες (μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή). Ειδικότερα ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton εκκινούσε από την 8η θέση καθώς είχε ποινή 5 θέσεων (αλλαγή κιβωτίου).

Ξεκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και άλλαξε σε πάρα πολύ μαλακή, κερδίζοντας 4 θέσεις στο φινάλε. Οι Felipe Massa με Williams και Jolyon Palmer με Renault υιοθέτησαν εναλλακτική στρατηγική εκκινώντας με τη μαλακή γόμα και βάζοντας μετά την πάρα πολύ μαλακή. Έτσι κέρδισαν κάποιες θέσεις.

Στην Αυστρία όπου ο γύρος είναι μικρός σε απόσταση, με λίγες στροφές είδαμε τις υψηλότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες μέχρι τώρα στη σεζόν. Η βροχή που αναμένονταν δεν ήρθε.  Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που οδήγησαν σε ορατή παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης σε κάποια σημεία του αγώνα. Παραταύτα αυτό δεν επηρέασε την απόδοση των ελαστικών όπως φάνηκε στους χρόνους γύρων.

"Είχαμε πολύ υψηλή μέση ταχύτητα και καθόλου βροχή. Είδαμε παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης όμως αυτό δεν επηρέασε την απόδοση των ελαστικών, οι ταχύτεροι γύροι σημειώθηκαν στο τέλος του αγώνα. Μολονότι η μια αλλαγή ελαστικών ήταν η στάνταρ επιλογή είδαμε πολλές διαφορετικές εφαρμογές αυτής της στρατηγικής. Μερικοί οδηγοί δοκίμασαν κάτι διαφορετικό στην προσπάθεια να κερδίσουν θέσεις. Συνολικά οι επιλογές στρατηγικής ήταν λίγο επιθετικές είδαμε μεγάλες αποστάσεις ακόμη και με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αυτό δεικνύει την εμπιστοσύνη που έχουν οι ομάδες τόσο στην ταχύτητα όσο και στην διάρκεια της γκάμας ελαστικών μας".

 

 

 

 

Tags
Back to top button