Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Κ.Σκαγιάς: «Γιατί πρέπει να φέρουμε περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες στα νησιά μας»

Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη έδωσε ο Κώστας Σκαγιάς, ένας άνθρωπος με διακρίσεις και ένας από τους πλέον κατάλληλους για να μιλήσει για το κεφάλαιο τουρισμός στη χώρα μας, στην εκδότρια του Hellenic Golden Directory New York και του κορυφαίου ειδησεογραφικού πόρταλ της ομογένειας Hellenic Daily News New York, κα Eva Plakas

Ο Κ. Σκαγιάς είναι υπεύθυνος στρατηγικής και υλοποίησης του Mykonos-Santorini-Aegean Islands Promo και Ambassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης, με έδρα τη Μύκονο.

Τόνισε ότι ο Αμερικανός τουρίστας είναι ο ποιοτικός τουρίστας και εξέφρασε την άποψη, ότι η Ελλάδα και ειδικότερα τα νησιά του Αιγαίου μπορούν με συντονισμένες και στοχευμένες δράσεις να κατακτήσουν ένα μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών από τις ΗΠΑ.

Η Αμερικανική τουριστική αγορά βρίσκεται στις κορυφαίες 5 για την Ελλάδα, και είναι η βασικότερη για τα νησιά του Αιγαίου, ιδιαίτερα για τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύουν επίσημοι φορείς.

Ωστόσο, προς το παρόν, οι Αμερικανοί τουρίστες που έρχονται στη χώρα μας δεν ξεπερνούν το 1 εκ., τη στιγμή που ανά την υφήλιο ταξιδεύουν περί τα 32 εκ.

Ο κ. Σκαγιάς, αναφέρθηκε, επίσης, στην τουριστική αγορά της Λατινικής Αμερικής και στις προοπτικές που ανοίγονται για τη χώρα μας και κυρίως για τους Αιγαιοπελαγίτικους προορισμούς.

«Στα αμέσως επόμενα σχέδια του Mykonos-Santorini-Greek South Aegean Islands Promo, είναι να προσεγγίσουμε το τμήμα εκείνο της Λατινο-Αμερικανικής αγοράς που αποτελείται από υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου τουρίστες που αναζητούν πολυτελείς και ποιοτικές υπηρεσίες.», τόνισε ο κ. Σκαγιάς.

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη παρακάτω:

Τι είναι το project Mykonos – Santorini- Aegean Islands Promo και ποιοι οι στόχοι του;

Το πρόγραμμα προωθεί αξιόπιστες επιχειρήσεις της Μυκόνου, της Σαντορίνης, της Πάρου, της Άνδρου, της Τήνου και άλλων νησιών του Νοτίου Αιγαίου που παρέχουν υψηλής ποιότητας πολυτελείς υπηρεσίες και αυθεντική ελληνική φιλοξενία σε στοχευμένα υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου κοινά παγκοσμίως.

Οι ιστοσελίδες πληροφοριών και προώθησης των μελών μας, Mykonosbest.eu, Santorinibest.eu και Parosbest.eu έχουν γίνει, πλέον, σημεία αναφοράς για όσους μεμονωμένους ταξιδιώτες αναζητούν πληροφορίες για τα νησιά μας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες αποτελούν το 57% των συνολικών τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας.

Χρησιμοποιούμε καινοτόμες τεχνολογίες σε κάθε πτυχή των προωθητικών μας ενεργειών, συνδυάζοντας το έντυπο με το ψηφιακό καθώς επίσης την κατά πρόσωπον επικοινωνία με τις εφαρμογές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Συγκεκριμένα προωθούμε τα μέλη μας: στις σημαντικότερες εκθέσεις σε Λονδίνο, Βερολίνο, Νέα Υόρκη, Τελ Αβίβ, Μόσχα, Ντουμπάι, Ντόχα κ.ά. μέσω απευθείας επαγγελματικών συναντήσεων με εκπροσώπους μεγάλων ταξιδιωτικών οργανισμών και επιχειρήσεων στις χώρες που επισκεπτόμαστε, μέσω των Mykonos Experience Events, μέσω των συνεργαζόμενων εμπορικών επιμελητηρίων, μέσω των newsletters που αποστέλλουμε και των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουμε (social media).

Πόσο σημαντική είναι η αμερικανική τουριστική αγορά για τα νησιά του Αιγαίου;

Η Αμερικανική τουριστική αγορά βρίσκεται στις κορυφαίες 5 για την Ελλάδα, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύουν επίσημοι φορείς.

Για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου και ειδικότερα για τη Μύκονο και τη Σαντορίνη αποτελεί τη σημαντικότερη αγορά βάσει του αριθμού των επισκέψεων, των εισπράξεων και των διανυκτερεύσεων.

Οι Αμερικανοί τουρίστες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, δαπανούν το 45,2% των τουριστικών εξόδων τους στους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου και ακολουθεί η Αττική με περίπου 44%.

Αυτό, όμως, που καθιστά τον Αμερικανό τουρίστα “ιδανικό” για τα νησιά μας είναι τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με την υψηλή ταξιδιωτική δαπάνη.

Ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά;

Ο Αμερικανός τουρίστας έχει υψηλό μορφωτικό και εισοδηματικό επίπεδο, αναζητά τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και όταν μένει ικανοποιημένος μετατρέπεται σε αφοσιωμένο και επαναλαμβανόμενο πελάτη.

Για όλους αυτούς τους λόγους, η διατήρηση και προσέλκυση περισσότερων Αμερικανών τουριστών και η δημιουργία ενός μοναδικού προϊόντος που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους αποτελεί σημαντική πρόκληση για την Ελλάδα.

Πόσοι Αμερικανοί τουρίστες έρχονται στην Ελλάδα;

Από τους περίπου 435 χιλιάδες Αμερικανούς που υποδεχτήκαμε στην Ελλάδα το 2013, ξεπεράσαμε τους 807 χιλ. ταξιδιώτες το 2017, ενώ οι προοπτικές διαφαίνονται ιδιαίτερα αισιόδοξες για την τουριστική κίνηση από τις ΗΠΑ τα επόμενα χρόνια.

Δεδομένου ότι το 2016, σύμφωνα με έρευνα της IPK International, ταξίδεψαν εκτός ΗΠΑ, περίπου 32 εκατομμύρια τουρίστες, υπάρχουν εξαιρετικές προοπτικές για την Ελλάδα και ειδικότερα για τα νησιά του Αιγαίου.

Απαιτούνται συντονισμένες και στοχευμένες δράσεις ώστε να μπορέσουμε να κατακτήσουμε ένα μεγαλύτερο μερίδιο της εν λόγω αγοράς.

Πώς πιστεύετε ότι θα μπορούσε αυτό να επιτευχθεί;

Η αύξηση του μεριδίου της Ελλάδας στην αμερικανική αγορά είναι εφικτή υπό τις παρούσες συνθήκες και συγκυρίες, υπό την προϋπόθεση της αποτελεσματικής και στοχευμένης προβολής των εγχώριων προορισμών.

Καταρχήν, υπάρχει ένα θετικό κλίμα για την Ελλάδα στις ΗΠΑ, που θα μπορούσε και πρέπει να καλλιεργηθεί περισσότερο από όλους τους φορείς.

Όσον αφορά το πρόγραμμα Mykonos – Santorini- Aegean Islands Promo, συμμετέχουμε τα τελευταία χρόνια στην κορυφαία διεθνή έκθεση τουρισμού της Νέας Υόρκης, “The New York Times Travel Show” με θετικά αποτελέσματα.

Πραγματοποιούμε επαφές με Έλληνες ομογενείς και Αμερικανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες πολυτελούς τουρισμού καθώς επίσης πραγματοποιούμεστοχευμένη προβολή σε επιλεγμένα μέσα ενημέρωσης.

Επίσης, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε σύγχρονες μεθόδους προβολής με στόχο την προώθηση των νησιών μας στις ΗΠΑ, υπό την αιγίδα του Ελληνο – Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης.

Σε όλες μας τις δράσεις, προβάλλουμε τόσο τα προνομιούχα μέλη μας που παρέχουν υψηλής ποιότητας πολυτελείς υπηρεσίες και προϊόντα καθώς και τα αυθεντικά χαρακτηριστικά των προορισμών.

Πιστεύετε ότι υπάρχουν αγορές που δεν έχετε εδραιωθεί πλήρως;

Η Λατινική Αμερική, πιστεύουμε ότι είναι μία αγορά που δεν έχουμε εδραιωθεί ακόμη και ότι ανοίγονται αρκετές ευκαιρίες για τα νησιά μας.

Το 2017, σύμφωνα με τη Euromonitor, τα ταξίδια των Λατινο-Αμερικανών στο εξωτερικό έφθασαν τα 73,4 εκ. Αν και δεν συγκαταλέγονται ακόμη στους “big spenders” του παγκόσμιου τουρισμού, οι ταξιδιωτικές δαπάνες τους χρόνο με το χρόνο αυξάνονται.

Στα αμέσως επόμενα σχέδια, είναι να προσεγγίσουμε το τμήμα εκείνο της Λατινο-Αμερικανικής αγοράς που αποτελείται από υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου τουρίστες που αναζητούν πολυτελείς και ποιοτικές υπηρεσίες.

Ήδη, το 2018, πραγματοποιήσαμε Β2Β επαφές με τουριστικούς πράκτορες της Βραζιλίας στη Φλοριανόπολις και συμμετείχαμε στο πρώτο workshop τουρισμού, με τίτλο «Mykonos Approach», το οποίο διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού κ. Μπρίγγο σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ελλάδος στη Βραζιλία και την Ομοσπονδία Εμπορίου, Υπηρεσιών και Τουρισμού της Σάντα Καταρίνα, στο πλαίσιο της αδελφοποίησης των δύο περιφερειών και στη δημιουργία νέων συνεργασιών και συμμαχιών σε τουριστικό και πολιτιστικό επίπεδο.

Οι δράσεις αυτές θα συνεχιστούν και θα εντατικοποιηθούν και την τρέχουσα χρονιά.

Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας!

Tags
Back to top button