
Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις από τους συγγενείς θυμάτων στα Τέμπη, δύο χρόνια μετά την τραγωδία και με φόντο τις επερχόμενες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε όλη τη χώρα, την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν στο Mega, οι συγγενείς του Γιώργου Κυριακίδη, ο οποίος ήταν επιβάτης του πρώτου βαγονιού και έχασε τη ζωή του στα Τέμπη, η σορός του επεστράφη με άλλα ρούχα από εκείνα που φορούσε όταν επιβιβάστηκε στην μοιραία αμαξοστοιχία.
Η κόρη του, Μαρία Κυριακίδου είπε χαρακτηριστικά πως νιώθει οργή και θυμό και προχώρησε στη σοκαριστική αποκάλυψη: «Επέστρεψαν τη σορό του πατέρα μου με άλλα ρούχα από αυτά που φορούσε όταν επιβιβάστηκε».
Παρέμβαση Σαμαρά για τα Τέμπη: ««Δεν νοείται η κυβέρνηση να αντιδικεί με τους συγγενείς των θυμάτων – Για όνομα του Θεού, άνθρωποι είμαστε»
«Μας εμπαίζουν»
«Η μοίρα μας έπαιξε ένα άσχημο παιχνίδι και δύο χρόνια τώρα μας τυραννούν, μας κοροϊδεύουν και μας εμπαίζουν», τόνισε με νόημα στη συνέχεια.
«Παίζουν με τα νεύρα μας και την αντοχή μας. Είναι ότι χειρότερο μπορεί να ζήσει ένας άνθρωπος», συμπλήρωσε.
«Μετά το μεγάλο συλλαλητήριο πραγματικά ένιωσα τόσο καλά, τόσο ευτυχισμένη, τόσο γαλήνια. Αυτή τη στήριξη την είδα όταν ο κόσμος ήρθε, μας μιλούσε, μας αγκάλιαζε και έβλεπες στα μάτια τους ότι αρχίζουν να καταλαβαίνουν τι περνάμε δύο χρόνια τώρα», σημείωσε αναφερόμενη στις κινητοποιήσεις της 26ης Ιανουαρίου.
«Φτάνει πια με την αδικία»
«Ο μπαμπάς μου ήταν τα πάντα», συμπλήρωσε η Μαρία Κυριακίδη και είπε για τις μεγάλες συγκεντρώσεις της Παρασκευής (28/02) ότι ο κόσμος «θα δηλώσει πως φτάνει πια με την αδικία και την κοροϊδία».
«Το να έρθει ο καθένας στο συλλαλητήριο δεν είναι μόνο για εμάς, είναι για όλους μας. Όλοι αυτοί που βρίσκονται σε αυτή τη θέση παίζουν καθημερινά με τις ζωές όλων μας. Φτάνει. Φτάνει να παίζουν με τις ζωές και τις ψυχολογίες μας», υπογράμμισε η κόρη του Γιώργου Κυριακίδη.